Gjest stadig ute av kurs Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Kan noen hjelpe meg med adressen til KVT-hallen i Trondhjem? 0 Siter
willow Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 vet ikke adressen, men den ligger nok rett ved KVT videregående skole, som er på Tiller, ved City Syd 0 Siter
Gjest stadig ute av kurs Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 vet ikke adressen, men den ligger nok rett ved KVT videregående skole, som er på Tiller, ved City Syd Takk! Det hjelper! 0 Siter
Line Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Østre eller Vestre Rosten et eller annet. Vil tro det er Østre. Om du kommer sørfra og får City Syd på venstre side når du kjører forbi, skal du svinge inn til høyre like etter. Husker ikke helt i hodet, men mener det går ei gangbro over veien der, og der er ei busslomme. Rett før denne busslomma skal du kjøre inn. Eller så bommer jeg med ei innkjørsel nå... 0 Siter
Line Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Joda, det var Østre Rosten 35. Her er kartet: http://kart.gulesider.no/query?profile=no&mop=yp&what=map&advert_code=Z0002JJJ Sving til høyre rett før City Syd, ser jeg. Roter alltid med de veiene oppi der, jeg... men det er ikke så vanskelig å finne fram. bare litt dårlig merket. Skal tro om det ikke ligger en barneutstyrsbutikk på hjørnet der du skal svinge inn, om ikke gullfiskminnet har tatt meg i sene nattetimer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.