Gå til innhold

KVT-hallen

Gjest stadig ute av kurs

Anbefalte innlegg

Gjest stadig ute av kurs
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med adressen til KVT-hallen i Trondhjem?

Skrevet

vet ikke adressen, men den ligger nok rett ved KVT videregående skole, som er på Tiller, ved City Syd

Gjest stadig ute av kurs
Skrevet

vet ikke adressen, men den ligger nok rett ved KVT videregående skole, som er på Tiller, ved City Syd

Takk! Det hjelper!

Skrevet

Østre eller Vestre Rosten et eller annet. Vil tro det er Østre. Om du kommer sørfra og får City Syd på venstre side når du kjører forbi, skal du svinge inn til høyre like etter. Husker ikke helt i hodet, men mener det går ei gangbro over veien der, og der er ei busslomme. Rett før denne busslomma skal du kjøre inn. Eller så bommer jeg med ei innkjørsel nå...

Skrevet

Joda, det var Østre Rosten 35. Her er kartet: http://kart.gulesider.no/query?profile=no&mop=yp&what=map&advert_code=Z0002JJJ

Sving til høyre rett før City Syd, ser jeg. Roter alltid med de veiene oppi der, jeg... men det er ikke så vanskelig å finne fram. bare litt dårlig merket. Skal tro om det ikke ligger en barneutstyrsbutikk på hjørnet der du skal svinge inn, om ikke gullfiskminnet har tatt meg i sene nattetimer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...