Gå til innhold

Vi ser plenen - det er vår!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Snøen kom 18. desember, og har ligget frem til nå. Men i dag dukket plenen frem!!!! Nå har hagen vært hvit i tre måneder, og vi har satt stor pris på snø, is, ski og turer - men jammen er det deilig med vår også!

Jeg våknet halv ti i dag av at mannen min stod ute på verandaen og spadde bort resten av snøen der - og isen har nå smeltet i oppkjørselen, og det har tørket mye opp på veien :-)

Minstejenta var ute med sykkelen i dag (har nå fått arvet stresøsters store sykkel - og er grystolt), storesøster var storfornøyd med at rulleskolene fra i fjor fremdeles passet, og storebror fant overraskende de gamle keeperhanskene som han trodde var forsvunnet.

Mannen min og jeg to skikkelig oppryddning på garasjeloftet, og fikk kastet masse, og lagt mye ut på FINN. Deilig!!!!!

I hagen titter nå yre grønne spirer av snøklokker og diverse andre løkplanter, og inntil huset på sørsida har tom krokusene begynt å blomstre.

Jentene + ei nabojente fikk låne de gamle barnevognene som vi skulle kaste eller selge og trillet rundt med dokker oppi og var storfornøyde :-)

Mmmmmm - deilig!

Men i morgen skal vi på en liten skitur igjen :-))))

Skrevet

Her er det bare snø så langt øyet rekker. Og jeg går ikke en gang på ski. Jeg vil også ha vår. *misunnelig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...