Gå til innhold

Farmen- jeg blir engasjert...

Anbefalte innlegg

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Synes det er rart at ingen skriver om årets farmen...Er det bare jeg som ser på? Jeg blir så engasjert, og trist og forbanna når jeg ser hvordan Silje manipulerer og lurer folk. Noen vil nok si at ingen vet om Karin lyver eller ikke, men det er nå Silje som sitter foran kamera og sier at hun lurer på å velge Karin som førstekjempe, men har nå funnet en annen måte å få henne ut....

Synes nok at Tone var ganske naiv når hun plutselig ikke tror på Karin, men stoler blindt på Silje. Silje må jo være superkaldblodig, som sikkert kunne solgt moren sin for å få viljen sin.

Synes farmen har mistet sjarmen sin nå, det handler ikke lenger om oppholdet og hva de gjør der, men hvem som krangler med hvem. Savner det gode gamle farmen. Skal det fortsette slik, blir dette siste gang jeg vil følge med på denne serien...

Hva mener andre?

Gjest det synes jeg
Skrevet

En gjeng med helt uinteressante mennesker, og da er det ikke vits å se på. En må på et eller annet nivå bry seg, men det gjør jeg da altså ikke.

Gjest prust
Skrevet

Vi ser på - hele familien, og er kjempeengasjert. Jeg synes også det blir vel mye intriger nå, og lite samspill og ikke minst lite matauk. Jeg hørte at de hadde mistet det ene garnet sitt, og at de ikke hadde tid til å bøte det andre. Det er jo for gale at de sitter omtrent med føttene i matfatet, og ikke gjør noen innsats i å få mat fra sjøen? Skjønner at de blir slappe av lite mat og nesten kun havregrøt, men de må jo gjøre noe for å få tak i protein.

Jeg synes Tone Gudrun virker veldig ærlig og real og liker henne godt. Også han fiskeren - er det Geir tro? Karin liker jeg også, selv om jeg ikke er helt sikker på om hun er ærlig. Silje har jeg helt oppi halsen, og hun lyse hangaround'en hennes er ikke noe særlig hun heller....

Gjest togli
Skrevet

Altså....Dette er en realityserie der målet er å vinne en premie ;)

Jeg tror faktisk ikke Silje er fullt så ondskapsfull som mange nå sikkert tror. Så vidt jeg husker så ville hun primært ha ut Karin. Hun visste at dersom hun valgte Karin som førstekjempe, så ville hun få resten av gruppa imot seg. Resten av gruppa (minus Eirik) ville ha Tone som førstekjempe og Silje hadde et håp om at dersom hun valgte Tone, så ville Tone velge Karin som andrekjempe (Silje visste vel ikke på det tindspunktet at Karin og Tone hadde blitt så gode venner).

Silje tok kontakt med Karin og fortalte at det sto mellom henne og Tone. Karin sa noe sånt som at hun ønsket å bli på Farmen. Silje tolket dette som at Karin også var enig med resten av gruppa om at Tone burde bli valgt. Jeg tror faktisk Silje trodde at Karin feika vennskapet med Tone.

Uansett er det ganske fascinerende å se at folk blir så til de grader engasjert i en serie på TV :))))

Gjest prust
Skrevet

Å nei - jeg tror Silje er temmelig utspekulert, og hun lyktes jo forsåidt i planen sin med å få Karin ut ved å velge tone som førstekjempe og så si det hun sa til Tone.

Selvsagt er det om å gjøre å vinne - men som "voksen" tenker jeg at jeg jo mye heller ville ha ansatt en Karin-type enne en Silje-type - og jeg tror det vil bli hengende ved Silje dette negative i lang tid frmover, i alle fall hvis det fortsetter slik.

Gjest prust
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke Silje er fullt så ondskapsfull som mange nå sikkert tror. Så vidt jeg husker så ville hun primært ha ut Karin. Hun visste at dersom hun valgte Karin som førstekjempe, så ville hun få resten av gruppa imot seg. Resten av gruppa (minus Eirik) ville ha Tone som førstekjempe og Silje hadde et håp om at dersom hun valgte Tone, så ville Tone velge Karin som andrekjempe (Silje visste vel ikke på det tindspunktet at Karin og Tone hadde blitt så gode venner).

Silje tok kontakt med Karin og fortalte at det sto mellom henne og Tone. Karin sa noe sånt som at hun ønsket å bli på Farmen. Silje tolket dette som at Karin også var enig med resten av gruppa om at Tone burde bli valgt. Jeg tror faktisk Silje trodde at Karin feika vennskapet med Tone.

Uansett er det ganske fascinerende å se at folk blir så til de grader engasjert i en serie på TV :))))

Svarte deg, men svaret la seg over ditt i stedet for under.

Gjest antwerpen
Skrevet

Silje er en ufordragelig heks! Håper Tone Gudrun tar hevn og får henne ut.

Skrevet

Ville virkelig alle (minus Erik) at Tone skulle ut ?

kan vel være løgn, det også?

Har ikke fått med meg det.

Jeg liker Ttone, virker redelig og grei

Karin er vanskeligere å bli klok på.

Men denne Silje har da presetert seg, Hun er vel troende til alt !

Gjest togli
Skrevet

Å nei - jeg tror Silje er temmelig utspekulert, og hun lyktes jo forsåidt i planen sin med å få Karin ut ved å velge tone som førstekjempe og så si det hun sa til Tone.

Selvsagt er det om å gjøre å vinne - men som "voksen" tenker jeg at jeg jo mye heller ville ha ansatt en Karin-type enne en Silje-type - og jeg tror det vil bli hengende ved Silje dette negative i lang tid frmover, i alle fall hvis det fortsetter slik.

Det tror jeg nok jeg hadde tenkt også ;)

Man legger seg litt for hogg når man velger å delta i et slikt realitykonsept. Jeg hadde nok vært litt for opptatt av hva andre hadde tenkt om meg til at jeg hadde våget å ta'n helt ut ;) Dessuten er jeg altfor snill og tenker altfor mye på hvordan folk rundt meg har det ;) Jeg fikk helt vondt i magen når Leif-Birger fikk kjeft i de første episodene. Syntes såå synd på ham selv om jeg var enig med de som kjefta på ham ;)

Gjest togli
Skrevet

En gjeng med helt uinteressante mennesker, og da er det ikke vits å se på. En må på et eller annet nivå bry seg, men det gjør jeg da altså ikke.

Hvordan måtte man væe som menneske for å få deg interessert da? Har du fulgt med på Farmen slik at du har grunnlag for påstanden din? ;)

Skrevet

Jeg har samme forhold til Farmen som til den serien som handlet om overlevende etter et flyhavari (Lost?). Dvs. vil gjerne se på, men tør ikke i frykt for at de skal slakte eller skyte dyr for å få mat. Og det klarer jeg ikke å se på.

Skrevet

Jeg bruker å følge med på farmen, og har aldri opplevd at det er så mange intriger fra første stund. Flere deltakere har også trukket seg. Leif Birger og Silje begynte spillet dag 1. Og synd at så mange go'inger allerede er ute. Jeg likte Sigurd, han første som gikk iut.

Problemet med å spille sleipt er jo at når det skal kåres en vinner kommer de tidligere deltakerne tilbake og stemmer på den de likte best, eller den de syns har fortjent å vinne. Så jeg tror ikke taktikken til Silje og Co vil holde særlig langt.

Så er det noen som har holdt seg veldig anonyme, kjøkkendama, Lillian og Linn Hege.

Skrevet

''Uansett er det ganske fascinerende å se at folk blir så til de grader engasjert i en serie på TV :))))''

Jeg synes det er rett og slett skremmende å se hvor snar folk er til å dømme et menneske etter hva de ser på skjermen. Glemmer alle at TV2 klipper og limer for å skape god TV`?

På facebook renner det over av hat-meldinger mot Silje og Leif-Birger. Jeg blir skremt over hvor folk lar seg lure av vinklingen på TV.

Så det var godt å lese at det finnes noen som har tolket dette på samme måte som meg, at hun for å unngå splid og uvennskap valgte den sterkeste jenta som mange ville ha ut.

Jeg må si at jeg tror ikke hun lyver om vennskapet heller, jeg tror det skjer mye når kameraene ikke er på. Og mye som filmes får vi ikke se.

Gjest togli
Skrevet

''Uansett er det ganske fascinerende å se at folk blir så til de grader engasjert i en serie på TV :))))''

Jeg synes det er rett og slett skremmende å se hvor snar folk er til å dømme et menneske etter hva de ser på skjermen. Glemmer alle at TV2 klipper og limer for å skape god TV`?

På facebook renner det over av hat-meldinger mot Silje og Leif-Birger. Jeg blir skremt over hvor folk lar seg lure av vinklingen på TV.

Så det var godt å lese at det finnes noen som har tolket dette på samme måte som meg, at hun for å unngå splid og uvennskap valgte den sterkeste jenta som mange ville ha ut.

Jeg må si at jeg tror ikke hun lyver om vennskapet heller, jeg tror det skjer mye når kameraene ikke er på. Og mye som filmes får vi ikke se.

Enig!

Jeg tror man må være litt kritisk til infoen man får gjennom tv-skjermen, for slike serier vil alltid forsøke å sjokkere ;)

Gjest fyttigrisen
Skrevet

Jeg har bare fulgt halvveis med, men ble provosert i dag da jeg så det falske smilet til Silje, herregud så frekk kjerring, sleipt spill! Hun spiller jo på folks følelser....

makan, ho der må bare ut! Ho og stefaren:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...