Gå til innhold

krf- dame stiller som modell

Anbefalte innlegg

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Ser at en tynn, skranten, krf-dame stiller som modell for et eller annet blad. og Krf-Høybråthen synes ikke det gjør noe. Gjett om Krf hadde hylt opp hvis det hadde vært en frp- dame, eller en dame fra et annet parti som gjorde det samme....

Skrevet

De har da hylt.

Om du ikke har fått det med deg, så har noen få konservative krfere gått ut og bed henne trekke seg fra partiet for ikke så lenge siden.

Skrevet

For det første er det idiotisk å beskrive en (normal) kvinne som "tynn" og "skranten".

For det andre så var hun fra Frp toppløs, mens Inger Lise Hansen har en kjole på.

For det tredje så har Krf-folk bedt henne trekke seg.

Med vennlig hilsen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Høybråten går ut for å prøve å roe ned tumultene i eget parti. Det er dessuten kjent at han og nestlederen fra før ikke er på særlig god for med hverandre. Så dette er et rent politisk utspill fra ham.

Ikke stilte hun som "modell" heller, hun ble intervjuet i et blad, det er VG som har blåst det ut av proposjoner i etterkant.

Og det er da mange kvinner fra andre parti som tidligere har blitt intervjuet like lettkledd som det nestformannen blir her, uten at noen har brydd seg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen hadde rabla hvis nestlederen i FRP hadde stilt i nattkjole i Det Nye (selv om han har bart). Det skal mer til før noen reagerer på noe FRPere gjør. Ikke engang hakeløs sex med mindreårige mens partilederen skilter med løgnaktige krokodilletårer i beste sendetid på tv, er utkastelsesgrunn i FRP.

Det er kun i KRF en kvinne i kort kjole ender med forside og molofonkne partikolleger som ikke helt vet hva de skal si om "sjokket".

Selv synes jeg dama er flott pust i et i utgangspunktet kristenrabiat parti.

Det mest rystende oppi dette er uansett det jeg så Anita Apelthun Sæle si da hun i noen minutter dro nesa si opp fra mosebøkene for å svare på Dagbladets spørsmål i går.

''Sæle mener også det er feil at andre KrF-ere ikke har fått tilbud om å ta denne typen bilder.

- Valgerd (Svarstad Haugland red. adm. ) var ofte på glanset papir, og jeg har også vært i magasin-intervjuer. Det er nok ikke tilbudene som ikke har vært der, sier hun.''

Det er nok ikke tilbudene som ikke har vært der?!?!?

Mener dette gammeltestamentelige utysket at det finnes journalister der ute som har gitt HENNE tilbud om å stille opp i nattkjole på forsiden av blader som Det Nye?

Det er i så fall grunnen til at jeg ikke kjøper Det Nye.

Gjest anonymfortiden
Skrevet

For det første er det idiotisk å beskrive en (normal) kvinne som "tynn" og "skranten".

For det andre så var hun fra Frp toppløs, mens Inger Lise Hansen har en kjole på.

For det tredje så har Krf-folk bedt henne trekke seg.

Med vennlig hilsen

Det er vel ikke verre å skrive at hun er tynn, enn å skrive at noen er tykke? For meg ser hun helt skrapt ut. kan ikke være et gram for mye fett der.

Skrevet

Det er vel ikke verre å skrive at hun er tynn, enn å skrive at noen er tykke? For meg ser hun helt skrapt ut. kan ikke være et gram for mye fett der.

Vel, det er ganske så unødvendig å skrive at noen er tykke eller tynne, men det var nå mest ordet "skrapt" jeg reagerte på.

Jeg synes hun er en flott og feminin kvinne - helt fin slik hun er.

Med vennlig hilsen

Gjest anonymfortiden
Skrevet

Vel, det er ganske så unødvendig å skrive at noen er tykke eller tynne, men det var nå mest ordet "skrapt" jeg reagerte på.

Jeg synes hun er en flott og feminin kvinne - helt fin slik hun er.

Med vennlig hilsen

Jeg synes også at hun er flott, lik som jeg hadde ment om en tilsvarende tykk dame. Synes bare det er rart at en politiker får lyst til å gjøre slike ting.

Skrevet

Ingen hadde rabla hvis nestlederen i FRP hadde stilt i nattkjole i Det Nye (selv om han har bart). Det skal mer til før noen reagerer på noe FRPere gjør. Ikke engang hakeløs sex med mindreårige mens partilederen skilter med løgnaktige krokodilletårer i beste sendetid på tv, er utkastelsesgrunn i FRP.

Det er kun i KRF en kvinne i kort kjole ender med forside og molofonkne partikolleger som ikke helt vet hva de skal si om "sjokket".

Selv synes jeg dama er flott pust i et i utgangspunktet kristenrabiat parti.

Det mest rystende oppi dette er uansett det jeg så Anita Apelthun Sæle si da hun i noen minutter dro nesa si opp fra mosebøkene for å svare på Dagbladets spørsmål i går.

''Sæle mener også det er feil at andre KrF-ere ikke har fått tilbud om å ta denne typen bilder.

- Valgerd (Svarstad Haugland red. adm. ) var ofte på glanset papir, og jeg har også vært i magasin-intervjuer. Det er nok ikke tilbudene som ikke har vært der, sier hun.''

Det er nok ikke tilbudene som ikke har vært der?!?!?

Mener dette gammeltestamentelige utysket at det finnes journalister der ute som har gitt HENNE tilbud om å stille opp i nattkjole på forsiden av blader som Det Nye?

Det er i så fall grunnen til at jeg ikke kjøper Det Nye.

LOL og tiltredes :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...