Gå til innhold

Er dere enige, damer?

Anbefalte innlegg

Gjest veldig hetro
Skrevet

Føler ikke noe. Synes bare det er kvalmt å se andre kvinner slik. Vet ikke hvorfor.

Skrevet

Kanskje du tar feil. S betyr stor, og L betyr liten ;-)

...og M betyr medium, mini eller maxi!

Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men leste linken. Er dette "plus-damer"?? Ser helt vanlige og flotte ut for meg!

Er dessverre liten sjøl (under 1.65 høy og 50 kg +/-), og streva i mange år med å bli henvist til barneavdelingen ..Dette til tross for brede hofter og "kort rygg", blei så lykkelig etter noen år i USA og "Petit-størrelser" :-)

Poenget mitt er sikkert uklart, men følgende:

1) Modeller er modeller ;-)

2) Modellene i trådstarters link er vanlige, flotte mennesker; absolutt ikke overvektige / "plus" - arrrggghhh!

3) Takk og pris for ulikhetene - så lenge alle har et valg!

4) Og det er vel det minste som bør opprøre oss med mindre det medfører risiko for liv & helse.....

Gjest big girl
Skrevet

Tjah både og, jeg får litt dårlig selvtillitt når jeg ser plus size er fra 42-44 og oppover,

som om det er smellfeit....

normalstørrelsene går til maks 42-44,

og jeg føler meg slank om jeg får på meg en av disse

som de slanke modellene går i.

Dog er det greit at de passer på kvinner med former,

vanskelig å se det på en anorektisk modell...

men noen av disse plus size modellene går i store kjerringklær som ikke ser særlig flatterende ut, de burde heller vist klær som fikk de til å virke slankere.

Gjest big girl
Skrevet

Jeg føler meg ikke verre når jeg ser modeller med "normale" kropper, men definisjonen av plus-size modeller gjør at jeg føler meg verre. "plus-size modeller, som er modeller som bruker størrelse 40 og oppover" Jeg vil si at en kvinne som bruker størrelse 40 er slank.

Samme opplevelse fikk jeg tidligere i vinter, da jeg leste et ukeblad som skulle vise mote for "store kvinner", den ene brukte størrelse 42/44, ingen av dem trengte klær i store størrelser.

ja enig, 42-44, det er ikke STORE størrelser det da,

man er fortsatt "slank",

stor mote, det er for STORE kvinner,

da mener jeg sånne som nærmer seg 100 kg og oppover,

no offense,

men kvinner på 42-44 str får på seg vanlige klær,

større kvinner har en annen kropp som trenger mer stoff og andre former

og da blir det feil å vise slik mote på så slanke modeller som i str 40-44....

vanskelig å se for seg hvordan en blir seende ut når modellen er 50 kg lettere enn ens elv.

Skrevet

...og M betyr medium, mini eller maxi!

Alt etter som det passer eller ikke! *hehe*

Skrevet

He he, da kan jeg sikkert gå over i XS snart ;-)

*s*

En ting er sikkert: en størrelse er ikke en størrelse. Det er store variasjoner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...