Gå til innhold

Er det for mye å be om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man kan la fortiden min her inne ligge?

At man forholder seg til spørsmålet og bruker forumet slik det er ment å være; spørsmål/svar tjeneste? Eller har jeg misforstått det også,at det er ment å skulle være diskusjonsforum?

Eller handler det om meg - at jeg skal tåle motbør/kritikk, og må ta konsekvensene av fjoråret (noe som faktisk var basert på misforståelser fra min side)?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

2

• mariaflyfly

1

• Orio

1

• Axcia

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Eller handler det om meg - at jeg skal tåle motbør/kritikk, og må ta konsekvensene av fjoråret (noe som faktisk var basert på misforståelser fra min side)?''

Ingen hadde tatt opp fortiden din om oppførselen din faktisk hadde forandret seg. Dessverre har den ikke det.

Du tror også at alt ville vært løst om du fikk bruke et annet nick på psykiatri-forumet. Dette sier noe om manglende selvinnsikt for meg. Du er svært lett gjenkjennelig, selv med anonymt nick.

Gjest At du ikke snart kommer ut av dette
Skrevet

Nå må du skjerpe deg. Det går ikke ann å la fortiden ligge så lenge du selv mjæler og mjæler om den.

Du går jo ikke fremover selv og kommer med nytt, men holder på i det samme sporet gang på gang

Hvodan kan du mene andre folk skal gå videre med livet ditt og ikke tenke fortid om du ikke gjør det selv?

Jeg sitter på sidelinjen her og har ikke engasjert meg særlig i saken din, har bare tatt en titt i nye og ne men j31, å lese et inlegg fra deg i dag er akkurat som å lese innlegg fra deg fra år tilbake. Det er det samme, samme, samme, samme.

Og DA kan du helt enkelt ikke forvente at andre skal klare å se kun fremover, for det er DU som holder alle som en på startstreken ennå

Skrevet

''Eller handler det om meg - at jeg skal tåle motbør/kritikk, og må ta konsekvensene av fjoråret (noe som faktisk var basert på misforståelser fra min side)?''

Ingen hadde tatt opp fortiden din om oppførselen din faktisk hadde forandret seg. Dessverre har den ikke det.

Du tror også at alt ville vært løst om du fikk bruke et annet nick på psykiatri-forumet. Dette sier noe om manglende selvinnsikt for meg. Du er svært lett gjenkjennelig, selv med anonymt nick.

Det virker på meg som at dere også ikke ser alt. For jeg vet at jeg har gjort endel endringer.

Men å ta opp det som jeg har gjort i helgen, har jeg kun sett på som et unntakstilfelle, hvor jeg bare ønsket en oppklaring og ferdig med det.

Jeg tror rett og slett det er mange misforståelser ute og går mellom oss. For det er svært sårende å få tilbakemeldinger på ting jeg vet jeg har gjort.. og ingen her inne vet om jeg faktisk prøver så godt jeg kan eller ikke. Og det er ekstre sårbart fordi jeg vet hvor inderlig godt jeg strever og prøver.

Gjest Elextra
Skrevet

''At man kan la fortiden min her inne ligge?''

Det er jo nettopp det alle forsøker å få deg til å gjøre!

Skrevet

Det virker på meg som at dere også ikke ser alt. For jeg vet at jeg har gjort endel endringer.

Men å ta opp det som jeg har gjort i helgen, har jeg kun sett på som et unntakstilfelle, hvor jeg bare ønsket en oppklaring og ferdig med det.

Jeg tror rett og slett det er mange misforståelser ute og går mellom oss. For det er svært sårende å få tilbakemeldinger på ting jeg vet jeg har gjort.. og ingen her inne vet om jeg faktisk prøver så godt jeg kan eller ikke. Og det er ekstre sårbart fordi jeg vet hvor inderlig godt jeg strever og prøver.

''Det virker på meg som at dere også ikke ser alt. For jeg vet at jeg har gjort endel endringer.''

Det er sikkert greit at du har gjort små endringer, men de er jo ikke i nærheten av hva som må til for at oppførselen din på DOL skal bli konstruktiv. Men nå som du ikke får stille flere spørsmål til NHD, så forandrer kanskje dette seg av seg selv.

''Men å ta opp det som jeg har gjort i helgen, har jeg kun sett på som et unntakstilfelle, hvor jeg bare ønsket en oppklaring og ferdig med det.''

Det er for mange unntakstilfeller med deg. Du gir deg selv tillatelse til å tråkke over de grensene som har blitt forespeilet deg gang på gang.

''For det er svært sårende å få tilbakemeldinger på ting jeg vet jeg har gjort.. og ingen her inne vet om jeg faktisk prøver så godt jeg kan eller ikke. Og det er ekstre sårbart fordi jeg vet hvor inderlig godt jeg strever og prøver.''

Du er ikke et offer. Og igjen - at man blir såret betyr ikke at de andre tar feil.

mariaflyfly
Skrevet

''Men å ta opp det som jeg har gjort i helgen, har jeg kun sett på som et unntakstilfelle, hvor jeg bare ønsket en oppklaring og ferdig med det.

''

Du har jo slike unntakstilfeller en gang i uka. Det funker ikke.

Skrevet

''Men å ta opp det som jeg har gjort i helgen, har jeg kun sett på som et unntakstilfelle, hvor jeg bare ønsket en oppklaring og ferdig med det.

''

Du har jo slike unntakstilfeller en gang i uka. Det funker ikke.

Enig.

Skrevet

Først må du selv la fortiden din ligge. Så vil andre etter hvert følge ditt eksempel.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Holder du på fremdeles?

Skyld ikke på andre, så lenge du velger å fortsette med det samme styret i årevis.

Skrevet

Holder du på fremdeles?

Skyld ikke på andre, så lenge du velger å fortsette med det samme styret i årevis.

Du misforstår meg fullstendig. Jeg trakk meg tidlig ut av tråden fordi jeg ikke kan formulere meg. Dette er totalt nytteløst, og jeg har derfor gitt opp.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du misforstår meg fullstendig. Jeg trakk meg tidlig ut av tråden fordi jeg ikke kan formulere meg. Dette er totalt nytteløst, og jeg har derfor gitt opp.

Du gir ikke opp og det vet du.

For flere måneder siden innrømmet du her på dol at du hadde håpet å se Nhd sint. Når du så kan ane en liten irritasjon, så mener du han er uproff.

Nå skal jeg forsøke la være si mer for jeg kjenner det koker inni meg, så det er vel best å holde seg unna.

Lykke til med deg og ditt. Sender noen tanker til barna dine.

Skrevet

Du gir ikke opp og det vet du.

For flere måneder siden innrømmet du her på dol at du hadde håpet å se Nhd sint. Når du så kan ane en liten irritasjon, så mener du han er uproff.

Nå skal jeg forsøke la være si mer for jeg kjenner det koker inni meg, så det er vel best å holde seg unna.

Lykke til med deg og ditt. Sender noen tanker til barna dine.

Det koker inni meg også når jeg ser at du vrir et utsagn om til noe annet enn det var ment som.

Men spiller det egentlig noen rolle? Jeg har som sagt gitt opp å forklare. For det jeg sier blir bare feil.

Barna har det fint.

Skrevet

Jeg har fått svar på mine spørsmål og trekker meg ut av tråden for godt.

Gjest CableDrop
Skrevet

Jeg har fått svar på mine spørsmål og trekker meg ut av tråden for godt.

Hva var svaret da?

Skrevet

Hva var svaret da?

Når flertallet er enige, så betyr det bare en ting: at de har rett og jeg tar feil.

Gjest CableDrop
Skrevet

Når flertallet er enige, så betyr det bare en ting: at de har rett og jeg tar feil.

Det var en interesant konklusjon. Likestiller du menneskene her på DOL med menneskene du treffer i RL? Når jeg skriver innlegg her på DOL så ser dolerne bare en liten del av meg. De kjenner meg ikke og må ta utgangspunkt i det jeg skriver. Når jeg ser svarene så må jeg også ta det i betraktning og ikke tillegge det all verdens vekt. Hvis jeg skulle tenke at alle som svarte meg i en innlegg hadde rett så hadde det blitt en merkelig verden for meg å leve i.

Gjest Minoriteten
Skrevet

Vel, dette stemmer vel ikke helt på generelt grunnlag. Historien er full av eksempler der modige individer har stått imot en majoritet. Noen slike individer har kjempet for sannhet og rettferdighet og stålsatt seg mot overmakten.

Dette ikke for å trekke noen sammenligninger, men bare en kommentar på at en ensom sjel ikke trenger å ha "feil" selvom majoriten påberoper seg retten til å vite hva som er sant.

Gjest gakken den andre
Skrevet

''Det virker på meg som at dere også ikke ser alt. For jeg vet at jeg har gjort endel endringer.''

Det er sikkert greit at du har gjort små endringer, men de er jo ikke i nærheten av hva som må til for at oppførselen din på DOL skal bli konstruktiv. Men nå som du ikke får stille flere spørsmål til NHD, så forandrer kanskje dette seg av seg selv.

''Men å ta opp det som jeg har gjort i helgen, har jeg kun sett på som et unntakstilfelle, hvor jeg bare ønsket en oppklaring og ferdig med det.''

Det er for mange unntakstilfeller med deg. Du gir deg selv tillatelse til å tråkke over de grensene som har blitt forespeilet deg gang på gang.

''For det er svært sårende å få tilbakemeldinger på ting jeg vet jeg har gjort.. og ingen her inne vet om jeg faktisk prøver så godt jeg kan eller ikke. Og det er ekstre sårbart fordi jeg vet hvor inderlig godt jeg strever og prøver.''

Du er ikke et offer. Og igjen - at man blir såret betyr ikke at de andre tar feil.

''Men nå som du ikke får stille flere spørsmål til NHD, så forandrer kanskje dette seg av seg selv.''

Det har han da vel ikke sagt? Kan ikke se noen tråd om dette her inne i hvert fall...

Gjest Treben
Skrevet

''Men nå som du ikke får stille flere spørsmål til NHD, så forandrer kanskje dette seg av seg selv.''

Det har han da vel ikke sagt? Kan ikke se noen tråd om dette her inne i hvert fall...

Se tråden på meldinger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...