laban Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Når flertallet er enige, så betyr det bare en ting: at de har rett og jeg tar feil. Du - dette har vært diskutert tidligere, og det er ingen vedtatt sannhet. Se her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4314801 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4314749 Ingen her slipper helt unna sin "fortid". Jeg er mye på foreldreforumene, og man kan få slengt litt av hvert etter seg der også - av typen "det sier du, som lar treåringen din reise alene på bussen" (tulleeksempel). Ta en DOL-pause, kom tilbake en gang du føler formen er bra, og ikke start tråder som handler om "gamle synder". 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Etter å ha vurdert situasjonen, har vi kommet frem til at du ikke er velkommen til å benytte forum for psykiatri i tolv måneder fremover, dvs. at du tidligst kan poste innlegg her 1.4.2011. Dette inkluderer også å svare i tråder startet av andre brukere. Du kan derimot gjerne delta i øvrige fora på doktoronline.no, men heller ikke der starte tråder som omhandler din egen psykiske helse. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Etter å ha vurdert situasjonen, har vi kommet frem til at du ikke er velkommen til å benytte forum for psykiatri i tolv måneder fremover, dvs. at du tidligst kan poste innlegg her 1.4.2011. Dette inkluderer også å svare i tråder startet av andre brukere. Du kan derimot gjerne delta i øvrige fora på doktoronline.no, men heller ikke der starte tråder som omhandler din egen psykiske helse. Det er helt ok. Og jeg håper at alle parter er fornøyde med resultatet. Jeg unner forøvrig ingen å gå gjennom dette. Mitt livs største mareritt har nemlig skjedd: at jeg har blitt dummet loddrett ut samt fått de fleste her inne mot meg/sint på meg. Det vil jeg neppe komme over. Men hvem bryr seg? Jeg angrer meg dypt for at jeg spurte om det jeg gjorde. Men jeg gjorde det fordi jeg "bare" ville følhe opp rådet slavisk. Å bli så misforstått er svært svært vondt, og jeg unner ikke min verste fiende å gå gjennom et slikt "helvete" . 0 Siter
Gjest Vageroen Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er helt ok. Og jeg håper at alle parter er fornøyde med resultatet. Jeg unner forøvrig ingen å gå gjennom dette. Mitt livs største mareritt har nemlig skjedd: at jeg har blitt dummet loddrett ut samt fått de fleste her inne mot meg/sint på meg. Det vil jeg neppe komme over. Men hvem bryr seg? Jeg angrer meg dypt for at jeg spurte om det jeg gjorde. Men jeg gjorde det fordi jeg "bare" ville følhe opp rådet slavisk. Å bli så misforstått er svært svært vondt, og jeg unner ikke min verste fiende å gå gjennom et slikt "helvete" . Ønsker at du får et godt behandlingstilbud i RL. Og at denne utestengelsen vil gjøre at du klarer å løsrive deg fra NHD for godt. Masse lykke til videre. 0 Siter
Gjest gakken den andre Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er helt ok. Og jeg håper at alle parter er fornøyde med resultatet. Jeg unner forøvrig ingen å gå gjennom dette. Mitt livs største mareritt har nemlig skjedd: at jeg har blitt dummet loddrett ut samt fått de fleste her inne mot meg/sint på meg. Det vil jeg neppe komme over. Men hvem bryr seg? Jeg angrer meg dypt for at jeg spurte om det jeg gjorde. Men jeg gjorde det fordi jeg "bare" ville følhe opp rådet slavisk. Å bli så misforstått er svært svært vondt, og jeg unner ikke min verste fiende å gå gjennom et slikt "helvete" . Nå syns jeg du overreagerer noe veldig, j31. Må bare si det. Forstår at du opplever dette som kjipt og lite godt. Men ditt livs verste mareritt, er veldig dramatisk å påstå at det er. Mener du at dette er verre enn all den dritten du har opplevd av omsorgssvikt og all volden fra din tidligere mann? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Nå syns jeg du overreagerer noe veldig, j31. Må bare si det. Forstår at du opplever dette som kjipt og lite godt. Men ditt livs verste mareritt, er veldig dramatisk å påstå at det er. Mener du at dette er verre enn all den dritten du har opplevd av omsorgssvikt og all volden fra din tidligere mann? Ja. Ingen tvil. Men har fått et par Sobril. Tror jeg skal klare å komme gjennom det med hjelp av det, da jeg kjenner meg roligere. Har ikke lov å skrive mer her inne. Men ville si det fordi jeg ikke ønsker at andre bekymrer seg (det var dumt av meg). Takk for omtanken, og god natt. :-) 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Ja. Ingen tvil. Men har fått et par Sobril. Tror jeg skal klare å komme gjennom det med hjelp av det, da jeg kjenner meg roligere. Har ikke lov å skrive mer her inne. Men ville si det fordi jeg ikke ønsker at andre bekymrer seg (det var dumt av meg). Takk for omtanken, og god natt. :-) Så du sier at omsorgssvikt og vold er "bedre" enn det du har opplevd her på psyk.forum? Og at et par Sobril vil hjelpe deg gjennom det? Ja, da tror jeg ikke det kan ha vært mye til vold og omsorgssvikt du har opplevd. Men uansett, ønsker deg alt godt videre. Håper du får det bedre etterhvert. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Så du sier at omsorgssvikt og vold er "bedre" enn det du har opplevd her på psyk.forum? Og at et par Sobril vil hjelpe deg gjennom det? Ja, da tror jeg ikke det kan ha vært mye til vold og omsorgssvikt du har opplevd. Men uansett, ønsker deg alt godt videre. Håper du får det bedre etterhvert. Det spiller ingen rolle hva jeg sier for det blir ikke trodd på. Så du og andre får tro hva dere vil. Lykke til videre du også, så du også hadde forlatt forumet. 0 Siter
Gjest dummedumma Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Så du sier at omsorgssvikt og vold er "bedre" enn det du har opplevd her på psyk.forum? Og at et par Sobril vil hjelpe deg gjennom det? Ja, da tror jeg ikke det kan ha vært mye til vold og omsorgssvikt du har opplevd. Men uansett, ønsker deg alt godt videre. Håper du får det bedre etterhvert. og en ting til.. hvorfor tro på en løgner/manipulant? Det ville ikke jeg gjort heller. Så dere har nok hatt rett hele tiden. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 og en ting til.. hvorfor tro på en løgner/manipulant? Det ville ikke jeg gjort heller. Så dere har nok hatt rett hele tiden. Nå er det nok. Vennligst respekter utestengelsen. 0 Siter
Gjest dummedumma Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Nå er det nok. Vennligst respekter utestengelsen. Det er alltid to sider i en sak. Så da kan du be andre respektere meg også ved å be de slutte å kommentere! :-( 0 Siter
Gjest dummedumma Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Det er alltid to sider i en sak. Så da kan du be andre respektere meg også ved å be de slutte å kommentere! :-( Det er ikke nødvendig å prøve å dytte en som allerede ligger nede enda lengre ned. Jovisst har jeg gjort mye galt her inne. Men jeg tør påstå at jeg ikke har gjort tilsvarende mot andre. Så det eneste jeg ber om er litt respekt tilbake. Vel og merke hvis jeg fortjener det. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Etter å ha vurdert situasjonen, har vi kommet frem til at du ikke er velkommen til å benytte forum for psykiatri i tolv måneder fremover, dvs. at du tidligst kan poste innlegg her 1.4.2011. Dette inkluderer også å svare i tråder startet av andre brukere. Du kan derimot gjerne delta i øvrige fora på doktoronline.no, men heller ikke der starte tråder som omhandler din egen psykiske helse. Hei, Jeg er litt forvirra, da jeg av deg har fått beskjed om at jeg er velkommen til å delta på andre forum. Samtidig rådes jeg til å holde meg helt borte slik jeg har tolket det. Har et ønske om å vite om du mener jeg skal holde meg borte, eller om du tror det kan fungere på andre forum dersom jeg endrer min adferd og fokuserer på alt annet som ikke har med min egen psyke å gjøre (vil jo ikke dumme meg ut mer heller). Dessuten er jeg jo utestengt, noe jeg både respekterer og synes er helt ok. Tar uansett valg pause fra dol en stund nå, men ville satt pris på råd vedr dette, da jeg heller ikke ønsker å plage andre. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Hei, Jeg er litt forvirra, da jeg av deg har fått beskjed om at jeg er velkommen til å delta på andre forum. Samtidig rådes jeg til å holde meg helt borte slik jeg har tolket det. Har et ønske om å vite om du mener jeg skal holde meg borte, eller om du tror det kan fungere på andre forum dersom jeg endrer min adferd og fokuserer på alt annet som ikke har med min egen psyke å gjøre (vil jo ikke dumme meg ut mer heller). Dessuten er jeg jo utestengt, noe jeg både respekterer og synes er helt ok. Tar uansett valg pause fra dol en stund nå, men ville satt pris på råd vedr dette, da jeg heller ikke ønsker å plage andre. Når jeg sier "plage andre", mener jeg å være til belastning for spesielt deg/dere, og at jeg ikke vil at det skal være urolig her pga meg. Har ellers forståelse for om du ikke tror meg på det å endre adferd. 0 Siter
Gjest yt mer i RL Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Hei, Jeg er litt forvirra, da jeg av deg har fått beskjed om at jeg er velkommen til å delta på andre forum. Samtidig rådes jeg til å holde meg helt borte slik jeg har tolket det. Har et ønske om å vite om du mener jeg skal holde meg borte, eller om du tror det kan fungere på andre forum dersom jeg endrer min adferd og fokuserer på alt annet som ikke har med min egen psyke å gjøre (vil jo ikke dumme meg ut mer heller). Dessuten er jeg jo utestengt, noe jeg både respekterer og synes er helt ok. Tar uansett valg pause fra dol en stund nå, men ville satt pris på råd vedr dette, da jeg heller ikke ønsker å plage andre. Jeg tror du har godt av å ikke være her. Avslutt avhengigheten i dag. Du vil få det bedre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Hei, Jeg er litt forvirra, da jeg av deg har fått beskjed om at jeg er velkommen til å delta på andre forum. Samtidig rådes jeg til å holde meg helt borte slik jeg har tolket det. Har et ønske om å vite om du mener jeg skal holde meg borte, eller om du tror det kan fungere på andre forum dersom jeg endrer min adferd og fokuserer på alt annet som ikke har med min egen psyke å gjøre (vil jo ikke dumme meg ut mer heller). Dessuten er jeg jo utestengt, noe jeg både respekterer og synes er helt ok. Tar uansett valg pause fra dol en stund nå, men ville satt pris på råd vedr dette, da jeg heller ikke ønsker å plage andre. Du har fått beskjed om å holde deg borte fra psykiatri og det å diskutere din egen psykiske helse på andre fora. Ellers kan du være her slik som oss andre. Det er kun dette du trenger å forholde deg til - ikke noe annet 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Du har fått beskjed om å holde deg borte fra psykiatri og det å diskutere din egen psykiske helse på andre fora. Ellers kan du være her slik som oss andre. Det er kun dette du trenger å forholde deg til - ikke noe annet Jo, det står det her. Men jeg har fått en mail og to om det motsatte som forvirrer meg da jeg ikke er sikker på om jeg tolker dette riktig. Derfor mitt spørsmål ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Jo, det står det her. Men jeg har fått en mail og to om det motsatte som forvirrer meg da jeg ikke er sikker på om jeg tolker dette riktig. Derfor mitt spørsmål ;-) Det er vel siste beskjed som gjelder, vil jeg tro 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Det er vel siste beskjed som gjelder, vil jeg tro Hm.. Javel, forvirrende. Men må gå ut fra at det er slik da.. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Det er helt ok. Og jeg håper at alle parter er fornøyde med resultatet. Jeg unner forøvrig ingen å gå gjennom dette. Mitt livs største mareritt har nemlig skjedd: at jeg har blitt dummet loddrett ut samt fått de fleste her inne mot meg/sint på meg. Det vil jeg neppe komme over. Men hvem bryr seg? Jeg angrer meg dypt for at jeg spurte om det jeg gjorde. Men jeg gjorde det fordi jeg "bare" ville følhe opp rådet slavisk. Å bli så misforstått er svært svært vondt, og jeg unner ikke min verste fiende å gå gjennom et slikt "helvete" . ''Mitt livs største mareritt har nemlig skjedd:...'' skriver du. For det første så er du akseptert for den du er blandt de fleste her. Du er akseptert som menneske på godt og vondt- akkurat som du aksepterer meg og andre på godt og vondt. For det andre- så er dette neppe største marerittet som kan skje. Det er mye verre om ungene blir alvorlig syke, eller at huset brenner ned, eller at du blir alvorlig syk eller liknende. DOL er et nettforum. Ingen av oss kjenner hverandre på "ordentlig". Du er ved din fulle rett til velge hva/hvem du gidder svare og hva/hvem du gidder høre på osv. Du er sjefen over ditt liv. Du må selv velge hva du gidder la gå inn på deg. Utestengt fra psyk- so what?? Du har så uendelig mange gode egenskaper og kvaliteter. Og du er heldig og har flotte barn. Du har så mye annet du kan _VELGE_ å fokusere på. Ha en fin påske. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.