Gå til innhold

Er det for mye å be om?

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Du har fått beskjed om å holde deg borte fra psykiatri og det å diskutere din egen psykiske helse på andre fora.

Ellers kan du være her slik som oss andre.

Det er kun dette du trenger å forholde deg til - ikke noe annet :)

Webmaster har faktisk utestengt J31 fra all bruk av DOL til over påske.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

2

• mariaflyfly

1

• Orio

1

• Axcia

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Etter å ha vurdert situasjonen, har vi kommet frem til at du ikke er velkommen til å benytte forum for psykiatri i tolv måneder fremover, dvs. at du tidligst kan poste innlegg her 1.4.2011. Dette inkluderer også å svare i tråder startet av andre brukere.

Du kan derimot gjerne delta i øvrige fora på doktoronline.no, men heller ikke der starte tråder som omhandler din egen psykiske helse.

God påske!

Gjest høstløv
Skrevet

Jo, det står det her. Men jeg har fått en mail og to om det motsatte som forvirrer meg da jeg ikke er sikker på om jeg tolker dette riktig.

Derfor mitt spørsmål ;-)

Kan du ikke bare svare på disse mailene, og sende spørsmålene dine direkte til webmaster, uten å stille spørsmålene på DOL?

Gjest Moderator
Skrevet

Hei,

Jeg er litt forvirra, da jeg av deg har fått beskjed om at jeg er velkommen til å delta på andre forum.

Samtidig rådes jeg til å holde meg helt borte slik jeg har tolket det.

Har et ønske om å vite om du mener jeg skal holde meg borte, eller om du tror det kan fungere på andre forum dersom jeg endrer min adferd og fokuserer på alt annet som ikke har med min egen psyke å gjøre (vil jo ikke dumme meg ut mer heller). Dessuten er jeg jo utestengt, noe jeg både respekterer og synes er helt ok.

Tar uansett valg pause fra dol en stund nå, men ville satt pris på råd vedr dette, da jeg heller ikke ønsker å plage andre.

Vi råder deg til å overhodet ikke bruke doktoronline.no. Du bes også om å respektere utestengelser; ved å fortsette å skrive i tråder her inne viser du liten respekt for de retningslinjer som vi har gitt.

Skrevet

Vi råder deg til å overhodet ikke bruke doktoronline.no. Du bes også om å respektere utestengelser; ved å fortsette å skrive i tråder her inne viser du liten respekt for de retningslinjer som vi har gitt.

Ok, ønsket bare en oppklaring. Unnskyld for det og alt ekstra arbeid jeg har laget i stand.

Hadde håpet det skulle funke en gang i fremtiden på andre forum, men skjønner godt at du og andre brukere er så sint på meg at det aldri vil funke.

Skal ikke bry deg eller noen andre mer her på doktoronline.no, og det mener jeg. Er lei for alt.

Ellers takk for alt jeg har fått her inne, og det mener jeg også.

mvh

Skrevet

Ok, ønsket bare en oppklaring. Unnskyld for det og alt ekstra arbeid jeg har laget i stand.

Hadde håpet det skulle funke en gang i fremtiden på andre forum, men skjønner godt at du og andre brukere er så sint på meg at det aldri vil funke.

Skal ikke bry deg eller noen andre mer her på doktoronline.no, og det mener jeg. Er lei for alt.

Ellers takk for alt jeg har fått her inne, og det mener jeg også.

mvh

Jeg gjør nå som en annen bruker foreslo for en annen, og endrer passordet mitt i "blinde", slik at jeg ikke kan komme inn på kontoen mer. Det er til det beste for alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...