Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vaksinemotstanden når nytt bunnmål.

Barnesykdommen meslinger var på god vei til å bli utryddet i Vesten på grunn av storstilt vaksinering.

Nå er sykdommen igjen på fremmarsj fordi alternative miljøer, gjerne knyttet til Steinerskolen, nekter å la barna bli vaksinert, melder NRK."

" - Er du helt sikker på at dette er positivt for barna?

- Jeg er helt sikker på at det er positivt for et barn som er friskt. Det kan tenkes at enkelte vil dø, men dette gjelder barn som er svekket på forhånd.

Det er nesten så man tror NRK har gravd frem en omtrent 70 år gammel uttalelse fra Tyskland. De svake barna skal altså dø fordi de sterke barna skal få oppleve en «transformerende sykdom»?"

Kilde: http://areslettan.na24blogg.no/?p=1964

Hva feiler det disse "alternativ"-folkene her?

mariaflyfly
Skrevet

Don't get me started...

Jeg gikk i taket da jeg leste denne artikkelen på torsdag: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=587632

''Homøopat Gro Lystad ser ingen grunn til bekymring for meslinger. Hun mener sykdommen er bra for barn.

- Meslinger er ifølge Rudolf Steiner en transformerende sykdom som gjør at du vokser som menneske. Dette blir vi fratatt ved vaksinasjon, sier Lystad''

Dumhet kjenner ingen grenser.

Skrevet

Don't get me started...

Jeg gikk i taket da jeg leste denne artikkelen på torsdag: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=587632

''Homøopat Gro Lystad ser ingen grunn til bekymring for meslinger. Hun mener sykdommen er bra for barn.

- Meslinger er ifølge Rudolf Steiner en transformerende sykdom som gjør at du vokser som menneske. Dette blir vi fratatt ved vaksinasjon, sier Lystad''

Dumhet kjenner ingen grenser.

*putter 20 kr på mariaflyfly, slik at hun fortsetter*

:-)

Skrevet

Flere gullkorn:

''Hva gjør vi om barn overhodet ikke vaksineres. Hva om de blir syke med meslinger etc.?

Dette er drømmetilstanden!

For de fleste homeopater er ikke dette noe problem. Alle barnesykdommene har

sine faste homeopatiske midler som man kan kjøpe på apoteket.''

At ikke alle har skjønt at det er så enkelt!

Skrevet

Det er da ingen grunn til å stoppe ved meslinger og andre sykdommer som bare de aller svakeste kan dø av.

Jeg er sikker på at det kan være like transformerende å ha difteri eller tuberkulose. Eller polio - den sykdommen var faktisk varig "transformerende" for mange av de som overlevde den.

Skrevet

Dette er jo logisk. Survival of the fittest!

Det er ingen grunn til å stoppe ved sykdommer. Hvorfor skal vi bruke penger på å behandle røykere? De sterkeste vil overleve. Hva med tjukkasene? Hvis folk ikke tåler å være tjukke, verst for dem.

La oss kun behandle ikke-røykere som spiser 5 om dagen, har en bmi mellom 20 og 25 med en hvilepuls mellom 50 og 60.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Hva feiler det disse "alternativ"-folkene her?''

Det har jeg lurt på mange ganger.

Gjest en mor med et barn for lite
Skrevet

De regner med at de bare får sunne og friske barn selv, og at immunforsvaret hos deres barn alltid er på topp.

''Det kan tenkes at enkelte vil dø, men dette gjelder barn som er svekket på forhånd.''

En er nesten fristet til å ønske at de selv kommer til å oppleve å miste et barn i en av disse sykdommene. (Nei, nå var jeg stygg.)

Skrevet

De regner med at de bare får sunne og friske barn selv, og at immunforsvaret hos deres barn alltid er på topp.

''Det kan tenkes at enkelte vil dø, men dette gjelder barn som er svekket på forhånd.''

En er nesten fristet til å ønske at de selv kommer til å oppleve å miste et barn i en av disse sykdommene. (Nei, nå var jeg stygg.)

Jeg forstår hva du mener.

Dessverre tror jeg at en del av disse er så "blåst" at de knapt ville koblet det sammen med manglende vaksinering.

Alt godt,

Skrevet

Dette er jo logisk. Survival of the fittest!

Det er ingen grunn til å stoppe ved sykdommer. Hvorfor skal vi bruke penger på å behandle røykere? De sterkeste vil overleve. Hva med tjukkasene? Hvis folk ikke tåler å være tjukke, verst for dem.

La oss kun behandle ikke-røykere som spiser 5 om dagen, har en bmi mellom 20 og 25 med en hvilepuls mellom 50 og 60.

...for ikke å snakke om de nærsynte - bare nekt oss briller, så blir vi overkjørt på gata innen kort tid...;-/

Skrevet

Jeg hørte om dette på nyhetene på radioen, dog uten denne 'utgreiingen' om at det var 'greit' at de svake gikk hen og døde.

Men også der ble det vist til at det gjerne var miljøer knyttet til Steinerskolene som unnlot å vaksinere barna sine, så hvorfor var jeg ikke overrasket??!

Skrevet

...for ikke å snakke om de nærsynte - bare nekt oss briller, så blir vi overkjørt på gata innen kort tid...;-/

...og salige er de plattføtte, thi de skal jevne jorden!

mariaflyfly
Skrevet

...og salige er de plattføtte, thi de skal jevne jorden!

*Knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...