Gjest CableDrop Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Er det normalt? For noen måneder siden så begynte jeg på Yasmin, og har ikke merket noe spesielt før nå. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er jo ikke normalt å ha blødning som varer i 14 dager. Har blødningen stanset nå? I så fall hadde jeg avventet til neste blødning for å se hvor lenge den varte. Varer den like lenge, hadde jeg tatt kontakt med legen. Om blødningen ikke har stanset, og ikke ser ut til å stanse med det første, hadde jeg ringt legen i morgen. 0 Siter
Gjest CableDrop Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er jo ikke normalt å ha blødning som varer i 14 dager. Har blødningen stanset nå? I så fall hadde jeg avventet til neste blødning for å se hvor lenge den varte. Varer den like lenge, hadde jeg tatt kontakt med legen. Om blødningen ikke har stanset, og ikke ser ut til å stanse med det første, hadde jeg ringt legen i morgen. men tror du det kan være en bivirkning av p-pillene jeg går på? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 men tror du det kan være en bivirkning av p-pillene jeg går på? Ikke umulig det. P-pillene inneholder hormoner som skal overstyre dine egne hormoner slik at eggløsningen stopper opp. Ikke rart det kan bli litt kluss av og til Men som sagt, ta kontakt med legen om det ikke går over, eller om det fortsetter slik. 0 Siter
Angustia Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Akupunktur! Har lovprisa det før ift til PMS og menstruasjon, og gjør det gjerne igjen :-) (Skriver som pasient, ikke akupunktør) Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.