Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. kan noen hjelpe meg med noen meninger eller svar på disse spørsmålene ?

jeg er gravid i 21 uker, har søkt for sosialhjelp, og nå får jeg sosialhjelp. Etter 2 måneder med sosialhjelp sender de meg på kurs fra nav for å finne meg en jobb. Problemet er at jeg klarer ikke å gå hver dag på kurs på grunn av kvalme og bekkenløsning, jeg har hatt en ulykke når jeg var 11 år og jeg har skadet ryggen min veldig hardt, når jeg ble 13 år kom problemene med ryggen min, fikk mer og mer vondt, kunne ikke bevege meg nesten noen måneder, og siden da har jeg problemer med ryggen, jeg kan ikke sitte mye, stå mye, gå mye eller bøye meg. og nå når jeg er gravid er smertene mer vondt. kan jeg bli sykemeldt for det ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344657-sykemelding-p%C3%A5-kurs-fra-nav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du sjekke med NAV.. Vil tro det. Du burde vel hatt behandling for ryggen og bekkenløsningen din så fort som mulig? Hvordan vil du ellers greie å ta deg av babyen etter fødsel? Lykke til og god bedring.. Ville kommet i gang med behandling hos fysio og evt. trening med en gang for egen del!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...