Gjest blondie goes to the kitchen Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Noen som besitter kunnskap om pinnemat? Skal lage noe å ha med til påskefrokost på skolen. Jeg er blank. 0 Siter
Speak Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hva mener du med pinnemat? Har aldri hørt om det jeg.... 0 Siter
Gjest blondie goes to the kitchen Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hva mener du med pinnemat? Har aldri hørt om det jeg.... Canapè / ost + druer på pinne. Tror jeg da. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Jeg googlet på det danske ordet for pinnemat og fant en masse forslag, du kan selv velge og vrake. Men om det er det danskene kaller for "pindemadder", du skal ha med, det vet jeg ikke. http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&hs=o5M&rls=org.mozilla:nb-NO:official&ei=9WinS9eFA4Hp-Qb4nMDVAg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CAUQBSgA&q=pindemadder&spell=1 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Canapè / ost + druer på pinne. Tror jeg da. Her finner du oppskrifter på kanapeer. http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&hs=2ph&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&q=kanapeer&meta=&aq=0s&aqi=g-s1g9&aql=&oq=canape&gs_rfai= 0 Siter
Spirello Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har hatt med ferdig stekte kjøttboller (blå pose - de er best kalde) med cherrytomat og litt tykke agurkskiver i barnehagen - og det var veldig poppis! Hadde potetsalat ved siden av.. dette var til koldtbord, så det var salat osv der. Brukte grillspyd av tre jeg knakk i tre deler, to kjøttboller på hver pinne, og to tomater og to agurkskiver tror jeg det ble.. Eller hva med lefseruller? Kjøp store lefser, smør på philadelfiaost, legg på salami eller spekeskinke (evt. kalkunpålegg), ha på finhakka vårløk eller pureløk og litt rucolasalat, rull sammen, del på skrå og stikk tannirker i dem for å holde dem sammen. Kjempegodt for liten og stor. 0 Siter
Speak Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har hatt med ferdig stekte kjøttboller (blå pose - de er best kalde) med cherrytomat og litt tykke agurkskiver i barnehagen - og det var veldig poppis! Hadde potetsalat ved siden av.. dette var til koldtbord, så det var salat osv der. Brukte grillspyd av tre jeg knakk i tre deler, to kjøttboller på hver pinne, og to tomater og to agurkskiver tror jeg det ble.. Eller hva med lefseruller? Kjøp store lefser, smør på philadelfiaost, legg på salami eller spekeskinke (evt. kalkunpålegg), ha på finhakka vårløk eller pureløk og litt rucolasalat, rull sammen, del på skrå og stikk tannirker i dem for å holde dem sammen. Kjempegodt for liten og stor. Tror jeg hadde gått for alternativ 1. Mange barn som ikke kommer til å like lefsealternativet her tror jeg. 0 Siter
Speak Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Canapè / ost + druer på pinne. Tror jeg da. Vet ikke om det går under det samme, men du kan også sette frukt på pinner. Det gjør jeg ofte. I tillegg har jeg stukket dem i en 1/2 melon slik at det ser ut som et piggsvin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.