Unni23 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 At man kan være så dum å ødelegge seg sånn! http://www.side2.no/underholdning/article2864654.ece 0 Siter
Spirello Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Skulle gjerne hatt den kroppen jeg! Flott kropp.. Jeg liker tatoveringer, men hun har altfor mye.. I ansiktet synes jeg det ikke er fint, og heller ikke for store eller dekkende på kvinner.. Synes ikke hun er stygg, men har for mange tatoveringer for min smak... og for hard smike. 0 Siter
Gjest Vancouver Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Syns hun var stilig jeg, men jeg ville ikke dekket kroppen min med så mye blekk... 0 Siter
miia Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hun har jo en fantastisk kropp da! Men synes ikke hun er spesielt pen... Liker tatoveringer jeg, men i panna så det jo bare teit ut... Ellers så passet hun jo til alle tattisene på kroppen, selv om jeg ikke ville hatt sååå mange selv... 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Sånn kan det gå hvis man kjører naken på New Yorks subway, og ikke flytter seg når grafitti-sprayerne kommer! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.