Gjest robertha30 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Tror jeg trenger å høre det... realiteten. Jeg er 30 år, bor alene på et småbruk jeg eier selv med masse rare dyr som krever oppmerksomhet minst tre ganger daglig. Jobber 50 prosent og trives på jobb. Har mange bekjente, og noen få men nære venner. På fritiden spiller jeg bedriftsfotball en gang i uken. Jobber i tilegg frelance et par ganger i måneden når jeg får spørsmål om det.... Så er det mine mørke sider: - Jeg drikker i snitt 3 ganger i uken og har gjort det i 2-3 år - Jeg er undervektig, og veldig ambivilent til næringsinntak - Jeg bruker krefter jeg egentlig ikke har - Sover dårlig - Skader meg hyppig i perioder, men har også perioder hvor slikt er utenkkelig - Har diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse og PSTD - Går til psykolog ca. 3 ganger i måneden, og fastelegen 3 ganger i måneden. Blir oppringt av pleiere fra psykiatrisk avdeling 1-2 ganger i uken, oghar hjemmesykepleien på døra tre ganger i uken med levering av medisiner. - De siste 3-4 årene har jeg vært innvolvert i to starffesaker som fornærmed, oghar motatt voldsoffererstaning 3 ganger. Ganske sykt--- synes jeg. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler "hjelperne" ser på meg og livet mitt som mye enklere enn det egentlig er, og at jeg dermed ikke er så motivert for å forandre ting... Samtidig... kanskje jeg skal slutte å tro på at jeg vil bli 100 prosent perfekt, og dermed unngå stadige skuffelser. Jeg gjør mitt beste i hverdagen føler jeg. 0 Siter
Gjest skal egentlig ikke være her Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Hva er spørsmålet ditt? Forøvrig synes jeg du får en oppfølging andre bare kan drømme om... Så kan ikke skjønne at du føler at du ikke blir tatt alvorlig nok. 0 Siter
Gjest skal egentlig ikke være her Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Beklager. Jeg så at spørsmålet ditt står i overskriften. Jeg synes dette er veldig alvorlig. Du sliter utrolig mye, men jeg synes også at du får tett og god oppfølging. Tror ikke du kan forvente noe mer. 0 Siter
Gjest robertha30 Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Beklager. Jeg så at spørsmålet ditt står i overskriften. Jeg synes dette er veldig alvorlig. Du sliter utrolig mye, men jeg synes også at du får tett og god oppfølging. Tror ikke du kan forvente noe mer. Takk for svar. Synes temaene når jeg går i behandling er svært tilfeldige... Men som legen sist sa "livet er tilfeldig". Men er det ikke vanlig å ha et mål, en rød tråd? Akkurat den ser jeg ikke. Vet ikke hva slags problem jeg skal prioritere heller.... Men er ganske motivert til å få i meg mer næring og dermed mer energi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.