Gå til innhold

Brukerkonto for å sende meldekort-Nav

Anbefalte innlegg

Gjest kokosrull
Skrevet

Fått beskjed om bare å gå inn på nav.no, der finner man rettledning for hvordan lage brukerkonto så meldekort (AAP) kan sendes over nett.

Men er det så enkelt? Å nei.

Kan noen hjelpe meg med link?

Gjest ggnnaaffff
Skrevet

Ja, hit kom jeg også. Men jeg er i jobb, hverken arbeidsgiver eller arbeidssøker?

Du sier i første innlegg at du har AAP? (Du skal i alle fall sende meldekort vedrørende AAP, så da tar jeg det for gitt at du har AAP) Da skal du bruke den i midten.

Gjest ggnnaaffff
Skrevet

Ja, hit kom jeg også. Men jeg er i jobb, hverken arbeidsgiver eller arbeidssøker?

Er du sikker på at du trykket på linken min? Du får ikke spørsmål om arbeidssøker eller arbeidsgiver der.

Gjest kokosrull
Skrevet

Er du sikker på at du trykket på linken min? Du får ikke spørsmål om arbeidssøker eller arbeidsgiver der.

det står: ''Som registrert arbeidssøker eller arbeidsgiver kan du logge inn her. Arbeidsgivere må bruke NAV innlogging. Som arbeidssøker har du to valg:''

Jeg har hatt rehabilitering fram til nå.

Gjest ggnnaaffff
Skrevet

det står: ''Som registrert arbeidssøker eller arbeidsgiver kan du logge inn her. Arbeidsgivere må bruke NAV innlogging. Som arbeidssøker har du to valg:''

Nei, det står:

Jeg er arbeidsledig eller permittert Jeg er helt eller delvis uten arbeid, og vil registrere meg hos NAV som arbeidssøker. Da kan jeg få hjelp til å komme raskest mulig i jobb. Jeg kan også søke om dagpenger eller annen økonomisk støtte. Jeg kan først motta dagpenger fra den dagen jeg er registrert som arbeidssøker.

Registreringen følger fire trinn:

Legg inn CV

Sett opp dine ønsker

Kartlegging for NAV

Bekreftelse

Jeg mottar økonomisk støtte fra NAV Jeg mottar sykepenger eller har søkt om/mottar arbeidsavklaringspenger. Jeg kan registrere min kompetanse, lese meldinger fra NAV og sende meldekort fra Din side. Opplysningene jeg legger inn kan brukes i min dialog med NAV. Registreringen følger tre trinn:

Opprette bruker på nav.no

Tilgang til Din side

Bekreftelse

Jeg er på jakt etter ny jobb Jeg vil registrere min CV og søke etter stillinger. Jeg kan lagre søkene og få varsling på e-post når det er treff på mine søk etter ledige stillinger. Arbeidsgivere får tilgang til min CV. Denne registreringen gir meg ikke rett til økonomisk støtte. Registreringen følger tre trinn:

Legg inn CV

Sett opp dine ønsker

Bekreftelse

Prøv igjen :)

Gjest ggnnaaffff
Skrevet

Uansett, du er arbeidssøker ikke arbeidsgiver... (På siden _før_ den jeg linket til må du velge søker eller giver)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...