Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tamtitamtitam, i dag kom selvangivelsen ramlende ned i postkassa. Koselig! Ikke helt som i fjor, men over 50000 tilbake gjør ikke vondt, spesiellt ikke etter en måned med 32000 kr i regninger.

Og dere?

Gjest mora2
Skrevet

Himmel og hav, det var mye i regninger på en mnd!!?!?!?!

Jeg får jo ingenting... Men jeg håper Snaxy får litt. :0)

Skrevet

Å nei, ikke snakk om den, det er mange timers jobb og skrive den og jeg er ikke i form til det.

Skrevet

Å nei, ikke snakk om den, det er mange timers jobb og skrive den og jeg er ikke i form til det.

Er den så avansert?

Skrevet

Jeg skal sende Robin Hood på deg.

Be han ta med de 20000+ kronene som jeg har fått for lite.

Skrevet

Himmel og hav, det var mye i regninger på en mnd!!?!?!?!

Jeg får jo ingenting... Men jeg håper Snaxy får litt. :0)

Huslånet inkl., men det var en del som kom ekstra. Årsavgiftene, noe strømgreier og alt det andre rasket. Nå er mars straks over, og da er vi ferdige med de tre verste regningsmånedene i året.

Gjest mora2
Skrevet

Huslånet inkl., men det var en del som kom ekstra. Årsavgiftene, noe strømgreier og alt det andre rasket. Nå er mars straks over, og da er vi ferdige med de tre verste regningsmånedene i året.

Ja, det var mye regninger denne mnd... Bare strømmen var jo over tre tusen... Kjipe greier...

Men vi lå laangt under 30 000 i regninger likevel. ;p

:0)

Gjest firepile
Skrevet

Får ikke skatteoppgjør før til høsten, men regner med restskatt på 50-75000;(

Skrevet

Er den så avansert?

Ja, min er. Jeg brukte tre uker på den i forifjor, helt forferdelig. Men det var verdt jobben egentlig for jeg fikk tilbake all skatten jeg hadde betalt, men det var godt under halvparten av det du fikk igjen nå da :o)

Skrevet

11 500,- igjen! :o) Velig greit.... :) men jeg kjøpte og leilighet med samboern i fjor. Har ikke registret gjelda i forhold til skatten, samboern min fikk årsoppgjør på hele lånet, men banken sier vi bare skal dele det opp sjøl og rette i selvangivelsen(50/50 av lånet og leiligheten i kontraktene). Så da får jeg vel noen kroner ekstra da? :) Jeg har lite greie på gjeld siden jeg aldri har hatt det før..

Jeg må vel endre skattekortet for 2010 og da? Har skatteklasse 2 siden jeg var alenemor, og de på skattekontoret sa jeg vil være i den klassen så lenge jeg ikke gifter meg eller får barn med samboern.. Nå har det seg sånn at jeg er (ny)gravid og skal gifte meg neste år, så trenger kanskje ikke endre det ennå eller? Umulig å få veiledning på telefonen der.. Den store skrekken er å få fet baksmell.. Så betaler heller ekstraskatt hver mnd. for å sikre meg.

Skrevet

Vi fikk igjen litt begge to, for en gangs skyld. Vanligvis får jeg igjen, mens gubben får restskatt. Det går stort sett i pluss, men bare såvidt. Jeg har ansvaret for at regningene blir betalt, så jeg kan ikke bruke "min del" og håpe det beste.

Jeg vil ha en avkrysningsmulighet på selvangivelsen der jeg kan si "avregn mot ektefelle og send nettoen". Det er bare teit når jeg får 4200 i juni, men må spare dem til det kommer restskattregning på 3600 med forfall i august. Jeg forstår at de ikke kan gjøre det automatisk, men det burde være mulig å velge det.

Skrevet

Enkelte av oss må vente til høsten for å få skatteoppgjør:-(

brilleslangen
Skrevet

Ja, det var mye regninger denne mnd... Bare strømmen var jo over tre tusen... Kjipe greier...

Men vi lå laangt under 30 000 i regninger likevel. ;p

3000 i strøm er jo ingenting. Her jeg bor har vi har hatt skyhøy strømpris i vinter. Min strømregning kom på over 6000, og en jeg snakket med her om dagen fikk ei regning på over 10 000.

Skrevet

3000 i strøm er jo ingenting. Her jeg bor har vi har hatt skyhøy strømpris i vinter. Min strømregning kom på over 6000, og en jeg snakket med her om dagen fikk ei regning på over 10 000.

Vi fikk på nesten 9000 -- snufs!

Skrevet

Jeg fikk litt restskatt denne gang også, selv om jeg ble trukket en del ekstra i høst.

Gjest mora2
Skrevet

Har hørt om mange rundt her også som fikk så mye i strøm.

Jeg syns over 3000 kr er mer enn nok i støm...

Kanskje folk må bli flinkere til å tenke over strømbruken sin?....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...