Luska Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584425 Stjele en valp fra et lite barn, går det an å være så råtten?? ( 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Dama eier jo ikke skamvett det er helt tydelig, trodde nesten ikke det var mulig å være så frekk jeg. Men jeg håper det er en trykkfeil i artikkelen og at valpen ikke er 3 uker gammel... 0 Siter
Gjest helt på siden Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Dama eier jo ikke skamvett det er helt tydelig, trodde nesten ikke det var mulig å være så frekk jeg. Men jeg håper det er en trykkfeil i artikkelen og at valpen ikke er 3 uker gammel... Og at bestemoren ikke har kalt hunden sin nesten det samme som barnebarnet. og at bildet er noen år gammelt, slik at hun ikke er en veldig liten åtteårling med veldig sen tannfelling. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Dama eier jo ikke skamvett det er helt tydelig, trodde nesten ikke det var mulig å være så frekk jeg. Men jeg håper det er en trykkfeil i artikkelen og at valpen ikke er 3 uker gammel... Det står "tre måneder" først i artikkelen. 0 Siter
Humatus Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Og at bestemoren ikke har kalt hunden sin nesten det samme som barnebarnet. og at bildet er noen år gammelt, slik at hun ikke er en veldig liten åtteårling med veldig sen tannfelling. Ja det var helt på siden! Bilde er sikkert tatt i 1 klasse, og hunden passer til å hete Milli. Uansett dette er råttent gjort, hun tok nok valpen for å selge den videre, så dette er jo en headsup til alle aviser med annonseinnslag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Det står "tre måneder" først i artikkelen. Ja, jeg ser det nå, men lengre nede står det tre uker. Men det er nok 3 mnd som er riktig. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Og at bestemoren ikke har kalt hunden sin nesten det samme som barnebarnet. og at bildet er noen år gammelt, slik at hun ikke er en veldig liten åtteårling med veldig sen tannfelling. ''og at bildet er noen år gammelt, slik at hun ikke er en veldig liten åtteårling med veldig sen tannfelling.'' Det er ikke alle åtteåringer som har kommet i tannfellingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.