Gå til innhold

Lurer på hvorfor

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd
Skrevet

jeg er som jeg er.

Joda, pga arv, miljø og min egen frie vilje. Men..... er viljen egentlig fri hvis en er syk pga arv eller pga miljø eller pga begge deler?

Jo, jeg tror faktisk det også. Men JEG klarer iallefall ikke å bruke viljen til noe konstruktivt nå. Og det er ene og alene min feil.

Men hvorfor???????

Kan NHD eller Webmaster være så snille å slette brukerkontoen min sånn at jeg ikke får logget inn mer?

Men dere (og jeg) skal nok se at viljen min tvinger meg til å logge inn på nytt likevel, så hva er egentlig vitsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til hvilken grad viljen er fri bestemmes av en blanding av arv og miljø. Eller du kan være determinist og tro at det meste er forutbestemt.

Uansett så er du som du er. Jeg syns hvorfor blir et vanskelig spørsmål. Synd at du ikke klarer å være konstruktiv akkurat nå, men ingen klarer å være konstruktiv hele tiden. Samtidig har man ansvar for egne handlinger.

Gjest Istapp
Skrevet

Ja,en kan ofte spørre seg hvorfor,men tror ikke det finnes svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...