Gjest CableDrop Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Når jeg bestiller hamburgere på Mc, Donalds, Burger King, eller en eller annen sjappe så spør de alltid om jeg skal ha med ost. Men blir ikke det det samme som cheeseburger da? Er det noen forskjell her? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Cheeseburger er det samme som hamburger med ost ja. Hadde en kompis en gang som prøvde å tulle med hjernen til McDonalds ansatte ved å bestille "Cheeseburger uten ost" -festlig! 0 Siter
alida Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Cheeseburger er det samme som hamburger med ost ja. Hadde en kompis en gang som prøvde å tulle med hjernen til McDonalds ansatte ved å bestille "Cheeseburger uten ost" -festlig! Og jeg overhørte en familiefar som i fullt alvor skjelte ut en MCDonaldsannsatt fordi han hadde bestilt Cheeseburger UTEN ost! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Cheeseburger er det samme som hamburger med ost ja. Hadde en kompis en gang som prøvde å tulle med hjernen til McDonalds ansatte ved å bestille "Cheeseburger uten ost" -festlig! ''Hadde en kompis en gang som prøvde å tulle med hjernen til McDonalds ansatte ved å bestille "Cheeseburger uten ost" -festlig!'' Og jeg har en bekjent som konsekvent bestiller Scotch on the rocks uten is *S* 0 Siter
Gjest osst Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Det er det samme, ja. De prøver rett og slett å få deg til å kjøpe noe annet enn det du egentlig har bestilt. De tjener nemlig masse på den osteskiva. Utspekulert og teit spør du meg... 0 Siter
Speak Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Cheeseburger er det samme som hamburger med ost ja. Hadde en kompis en gang som prøvde å tulle med hjernen til McDonalds ansatte ved å bestille "Cheeseburger uten ost" -festlig! Eller en hawaiiburger uten annanas:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.