Gjest togli Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Dette er fryktelig trist. Kondolerer. Jeg blir helt opprevet inni meg, her jeg sitter, min voksne sønn tok livet sitt i november, han har etterlatt et stort, vondt hull i hjertet mitt. Foreningen LEVE har en litteraturliste sist i brosjyren sin. Jeg har lest alle bøkene, jeg lånte de på biblioteket. Jeg har også lest den nye boken som en annen linket til. "Etter selvmordet - veien videre" av Kari Dyregrov, Einar Plyhn og Gudrun Dieserud. Jeg lånte den på biblioteket. Det tok lang tid å lese boken, for jeg greidde bare å lese litt hver dag. Det var sorgfull lesning, men godt også for det hjalp meg selv å få litt orden på følelsene. Vi var ikke forberedt på av sønnen vår var så dårlig at han hadde tanker på å ta livet sitt, så det kom brått på oss. Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal komme over sorgen og savnet, og bare det å skrive dette gjør vondt langt ned i hjerterøttene. Du har min sympati og medfølelse. Å miste sitt barn på en så grufull måte må være helt forferdelig :-( Sender deg en god, varm klem... 0 Siter
Gjest blåhvit Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Å miste sitt barn på en så grufull måte må være helt forferdelig :-( Sender deg en god, varm klem... Takk togli. 0 Siter
Avarian Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Måtte bare si at jeg føler med deg når jeg leser dette.( Veldig trist. Jeg vet hvordan det er å miste. Har ikke mistet noen av det man kan kalle de nærmeste i selvmord, men det har vært nære på. Men har mistet to venninder i selvmord, og vet jo også om flere andre her som har lidd samme tragiske skjebne oppigjennom. Sender deg de beste tanker og varme følelser. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Det er forferdelig trist når noen går bort i selvmord,det tar tid å bearbeide og akseptere. Den eneste trøsten er at det blir bedre med tiden,alle disse vonde følelsene som dukker opp. Føler med deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.