Gå til innhold

mistet en nær person i selvmord

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Dette er fryktelig trist. Kondolerer. Jeg blir helt opprevet inni meg, her jeg sitter, min voksne sønn tok livet sitt i november, han har etterlatt et stort, vondt hull i hjertet mitt.

Foreningen LEVE har en litteraturliste sist i brosjyren sin. Jeg har lest alle bøkene, jeg lånte de på biblioteket.

Jeg har også lest den nye boken som en annen linket til. "Etter selvmordet - veien videre" av Kari Dyregrov, Einar Plyhn og Gudrun Dieserud. Jeg lånte den på biblioteket.

Det tok lang tid å lese boken, for jeg greidde bare å lese litt hver dag. Det var sorgfull lesning, men godt også for det hjalp meg selv å få litt orden på følelsene.

Vi var ikke forberedt på av sønnen vår var så dårlig at han hadde tanker på å ta livet sitt, så det kom brått på oss.

Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal komme over sorgen og savnet, og bare det å skrive dette gjør vondt langt ned i hjerterøttene.

Du har min sympati og medfølelse.

Å miste sitt barn på en så grufull måte må være helt forferdelig :-(

Sender deg en god, varm klem...

Videoannonse
Annonse
Gjest blåhvit
Skrevet

Å miste sitt barn på en så grufull måte må være helt forferdelig :-(

Sender deg en god, varm klem...

Takk togli.

Skrevet

Måtte bare si at jeg føler med deg når jeg leser dette.:(( Veldig trist. Jeg vet hvordan det er å miste. Har ikke mistet noen av det man kan kalle de nærmeste i selvmord, men det har vært nære på. Men har mistet to venninder i selvmord, og vet jo også om flere andre her som har lidd samme tragiske skjebne oppigjennom.

Sender deg de beste tanker og varme følelser.

Gjest Istapp
Skrevet

Det er forferdelig trist når noen går bort i selvmord,det tar tid å bearbeide og akseptere. Den eneste trøsten er at det blir bedre med tiden,alle disse vonde følelsene som dukker opp.

Føler med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...