Gå til innhold

Blir fort sliten og deppa. Svingende humør/form.

Anbefalte innlegg

Gjest sarah84
Skrevet

Hei. Er en jente i midten av tyveårene.

Har det siste år svingt veldig når det gjelder energi og humør.

I dag har det vært en dårlig dag, en dag hvor jeg får angst av å gå i butikken, og hvor jeg har null energi. Er usikker på om jeg bare er litt småsyk på det fysiske plan, og at det psykiske kommer med ned, eller om det er omvendt.

I morgen kan alt være fint. Eller nøytralt. Synes det svinger veldig. Usikker på om jeg befinner meg i en evigland mild depresjon som noen ganger "skrus litt opp".

Kjenner glede, kjenner forelskelse. Men ikke på en sånn dag som i dag. Da er alt bare "flatt".

At jeg føler meg nedfor i dag kan være at jeg fikk en liten nedtur og at selvfølelsen min ble nedtrykt, har det sammenheng med at jeg har et ustabilt selvbilde i så fall?

Noen dager kan jeg nemlig gå med hodet hevet og føle meg klar for verden, at jeg kan gjøre alt. Senest for et par dager siden hadde jeg det sånn. I dag ser jeg bare ned....

Spørsmålet er vel egentlig, kan dette depresjon eller/og "bare" et ustabilt selvbilde?

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...