Gjest sarah84 Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Hei. Er en jente i midten av tyveårene. Har det siste år svingt veldig når det gjelder energi og humør. I dag har det vært en dårlig dag, en dag hvor jeg får angst av å gå i butikken, og hvor jeg har null energi. Er usikker på om jeg bare er litt småsyk på det fysiske plan, og at det psykiske kommer med ned, eller om det er omvendt. I morgen kan alt være fint. Eller nøytralt. Synes det svinger veldig. Usikker på om jeg befinner meg i en evigland mild depresjon som noen ganger "skrus litt opp". Kjenner glede, kjenner forelskelse. Men ikke på en sånn dag som i dag. Da er alt bare "flatt". At jeg føler meg nedfor i dag kan være at jeg fikk en liten nedtur og at selvfølelsen min ble nedtrykt, har det sammenheng med at jeg har et ustabilt selvbilde i så fall? Noen dager kan jeg nemlig gå med hodet hevet og føle meg klar for verden, at jeg kan gjøre alt. Senest for et par dager siden hadde jeg det sånn. I dag ser jeg bare ned.... Spørsmålet er vel egentlig, kan dette depresjon eller/og "bare" et ustabilt selvbilde? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.