Gå til innhold

Finne BH i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest småbrystet
Skrevet

Hvor i Trondheim kan jeg få hjelp til å finne riktig BH-størrelse? Altså, hvilke(n) butikk kan hjelpe meg med det? Og er det stor forskjell på størrelsene, eller vil jeg kunne kjøpe BH i en billigbutikk også med den størrelsen de kommer frem til?

Gjest høstløv
Skrevet

Du skal ta mål under brystene hele veien rundt, eks. 75 cm og hvis du har små bryster, så skal du bruke en A-cup. Dvs. at BH størrelsen din er 75-A.

Du kan kjøpe BH etter den størrelsen du selv kommer frem til ved å måle deg på den måten jeg nevner.

Små bryster er A-cup, litt større er B-cup osv.

Gjest småbrystet
Skrevet

Du skal ta mål under brystene hele veien rundt, eks. 75 cm og hvis du har små bryster, så skal du bruke en A-cup. Dvs. at BH størrelsen din er 75-A.

Du kan kjøpe BH etter den størrelsen du selv kommer frem til ved å måle deg på den måten jeg nevner.

Små bryster er A-cup, litt større er B-cup osv.

Joda, takk for tipset, men jeg var altså ute etter ekspertise som kunne hjelpe meg med å måle alt riktig.

Gjest høstløv
Skrevet

Joda, takk for tipset, men jeg var altså ute etter ekspertise som kunne hjelpe meg med å måle alt riktig.

OK, det kan Lillemus svare deg på.

mariaflyfly
Skrevet

Ligger en liten undertøysbutikk i Olav Tryggvasons gate, rett ved utgangen fra Nova. Der er de noen rever på å finne rett BH. Husker ikke hva sjappa heter i farta. :(

Skrevet

Butikken flyfly sikter til heter She, men jeg tror de har flyttet. *søker litt* Nei, det ser ut til at de holder til der fremdeles.

Men vær forberedt på å få besøk i prøverommet der altså! :o) De skviser og klemmer og stapper, men er utrolig dyktige og ekstremt lite selvhøytidelige. Og uforskammet dyre. :o(

Jeg kan ikke nødvendigvis kjøpe den str. de kom frem til i alle merker, men da har man en god pekepinn i alle fall.

Gjest Tullemor.-74-
Skrevet

Gå til SHE du. Dem e kjempe flink

Skrevet

She, som de andre her nevner, ligger ikke lenger rett utenfor Nova, men lenger borti Olav Tryggvasonsgate. Og på den andre siden. Ved Husfliden eller der omkring. Ellers er det også en god undertøysbutikk på Solsiden.

Gjest småbrystet
Skrevet

Da har jeg vært en tur på SHE. Fy f, så dyrt, men BHene passet i alle fall da jeg dro derfra. Så håper jeg bare størrelsen lar seg overføre til andre billigere merker også. Det er dog litt snodig, for jeg prøvde jo BHene og synes slett ikke alle satt perfekt, men de dro litt der og dyttet litt her, og strammet litt og løste litt, og poff, så satt de som støpt. Men jeg er rimelig så usikker på om jeg klarer den løsningen og strammingen selv i en annen butikk :(

Og så var jeg visst ikke så småbrystet likevel, for jeg skulle ha 75c. Men da tror jeg virkelig på at folk flest bruker for små cup, for jeg har mindre bryst enn så og si alle jeg omgås i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...