Gjest lei meg idag... Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har brukt Cipralex 10mg i nesten et år, før jeg forsto at dosen var for lav. Jeg økte til 30 mg og det har jeg brukt 5-6 uker. Kjenner at det har hjulpet men er fremdeles svært sensitiv og har gråteanfall flere ganger i uken for ting som egentlig er småtterier. Er usikker på om det er depresjon, men min samboer betegner meg som nedstemt og trist. Til vanlig gråter jeg omtrent aldri og slettes ikke for sånt. Bør jeg øke enda mer, og hvor mye? Hva skjer om dosen blir for høy? 0 Siter
Gjest Rosina i pølsa Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Hvis dosen blir for høy så skrumper du inn til en liten rosin. Det begynner i tærne og sprer seg oppover. Og tro meg, det går fort.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Jeg synes du skal se det hele litt an. "Under" medisineringen svinger sykdommen noe. Selv på medisin har en bedre og dårligere perioder. Om dette vedvarer, må du drøfte en økning med din lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.