Gå til innhold

Fri flyt av opplysninger....

Anbefalte innlegg

Gjest grrrrrrrrr
Skrevet

Har en såkallet "ansvarsgruppe" der et par har droppet ut av ulike grunner. Når disse spør legen min hvordan det går med meg, er det da ikke galt av han å legge ut når jeg ikke har noe forhold til disse personene lenger?

Men enda mer irritert blir jeg over at ansatte ved to ulike istitusjoner serverer sladder og sensitive opplysninger om meg til en betjent av meg. Var lite kjipt å bli oppringt av en overfladisk venn som forteller at en av de ansatte på institusjonen han er innlagt på sier at jeg er rusmisbruker. Å denne ansatte har jeg snakket med en ang for et par år siden da det var aktuellt med en innleggelse, men jeg greide å slutte på egen hånd så det ble ikke noe av....

Videoannonse
Annonse
Caloni Makaroni
Skrevet

''Når disse spør legen min hvordan det går med meg, er det da ikke galt av han å legge ut når jeg ikke har noe forhold til disse personene lenger? ''

Jeg har i slike tilfeller blitt spurt spesielt på forhånd, om det er greit at de spør behandleren min om hvordan det går med meg. For eksempel dersom jeg har byttet behandler, gått over til annen avdeling etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...