Gå til innhold

Blitt frastjålet hårnålene i det siste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*he he*

Ellers lurer jeg på hvor mange som heter Leidulv, og om et enkelt søk i Folkeregisteret kunne funnet hvem han er (var) og dermed også hvem som er eieren av gifteringen.

Ellers lurer jeg på hvordan det er mulig å avgjøre hvem som er eieren av en helt ordinær spritflaske... Skoene med nedtråkket hælkappe på bilde 56 blir kanskje lettere å finne eieren til, da vedkommende sikkert har flere sko med samme 'problem'.

Og et sted midt inne blant alle mobiltelefonene og smykkene så vi jammen meg gammeltante Olgas broderte duker også!!

Annonse

brilleslangen

*he he*

Ellers lurer jeg på hvor mange som heter Leidulv, og om et enkelt søk i Folkeregisteret kunne funnet hvem han er (var) og dermed også hvem som er eieren av gifteringen.

Ellers lurer jeg på hvordan det er mulig å avgjøre hvem som er eieren av en helt ordinær spritflaske... Skoene med nedtråkket hælkappe på bilde 56 blir kanskje lettere å finne eieren til, da vedkommende sikkert har flere sko med samme 'problem'.

Og et sted midt inne blant alle mobiltelefonene og smykkene så vi jammen meg gammeltante Olgas broderte duker også!!

ifølge statistisk sentralbyrå er det 80 stk som heter Leidulv her i norge, sikkert alt for mange Lidulver som har anmeldt tyveri(man måtte jo ha anmeldt tyveriet for å få gjenstanden tilbake) til at det er mulig å finne ut hvilken som er eier av denne ringen(og ja jeg har alt for mye å gjøre denne lørdags morgen;-) )

Når det gjelder spritflaska har de sikret seg fingeravtrykk må du da vel skjønne:-)

Men om det hadde forsvunnet noen hårnåler, og litt sminke, eller et smykke og ingenting av større verdi, ville jeg antatt jeg hadde mistet eller tulla bort tingene, ikke at de var stjålet...

ifølge statistisk sentralbyrå er det 80 stk som heter Leidulv her i norge, sikkert alt for mange Lidulver som har anmeldt tyveri(man måtte jo ha anmeldt tyveriet for å få gjenstanden tilbake) til at det er mulig å finne ut hvilken som er eier av denne ringen(og ja jeg har alt for mye å gjøre denne lørdags morgen;-) )

Når det gjelder spritflaska har de sikret seg fingeravtrykk må du da vel skjønne:-)

Men om det hadde forsvunnet noen hårnåler, og litt sminke, eller et smykke og ingenting av større verdi, ville jeg antatt jeg hadde mistet eller tulla bort tingene, ikke at de var stjålet...

Ja, jeg søkte faktisk opp Leidulv'ene på ssb jeg også etter at jeg sendte innlegget...;-) men det må jo være en som er gammel nok til å være gift i 1941, og jeg er sikker på at det ikke hadde tatt lang tid å finne rette vedkommende ved litt søking i folkeregisteret - hvis de virkelig hadde villet gjøre det. :-) Men så er det dete med ressursbruk etc...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...