Gjest Fontexis Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har gått på Fontex i flere år nå (5-6). Omtrent på den tiden jeg begynte med det husker jeg at jeg opplevde økt svetteutsondring. Før svettet jeg aldri på føttene, mens nå gjør jeg. Jeg svetter også mye i ansiktet og på ryggen. Nå har jeg hatt det så lenge at det har blitt normaltilstanden, men jeg lurer likevel. Kan det være Fontexen som gjør det, også etter så lang tid? (Jeg vet at det er en av bivirkningene, men alle andre har gitt seg etter noen uker.) Jeg bruker også Lamictal, men innbiller meg at dette med svette har vært mest tydelig i forbindelse med økning av Fontex. Bruker 300 mg Lamictal og 60 mg Fontex. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Ja, det er sannsynlig at det kan være en sammenheng mellom Fontex og svette. 0 Siter
Gjest Fontexis Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Ja, det er sannsynlig at det kan være en sammenheng mellom Fontex og svette. Takk for svar! Er eneste muligheten for å bli kvitt svetten å seponere Fontex? Jeg kommer nok ikke til å gjøre det, for det er så klart viktigere å være frisk enn å være "svettefri", men vil gjerne høre om det finnes noen muligheter for å få både i pose og sekk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Takk for svar! Er eneste muligheten for å bli kvitt svetten å seponere Fontex? Jeg kommer nok ikke til å gjøre det, for det er så klart viktigere å være frisk enn å være "svettefri", men vil gjerne høre om det finnes noen muligheter for å få både i pose og sekk. Jeg kjenner ingen slike muligheter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.