Gå til innhold

PVR HD DEKODER

Anbefalte innlegg

Gjest papps
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en PVR HD dekoder slik at jeg kan ta opp tv-prg/filmer etc på harddisk. Jeg ser at Canal Digital(som er min leverandør) selger en, men de har et årlig kortavgift på 300,-(synes den blir dyr i lengden med den kortavgiften). Jeg har i dag en enkel dekoder fra Canal Digital(uten harddisk) og med kort, og er ute etter en dekoder jeg kan bruke det kortet jeg allerede har i. Er det noen som kan anbefale et slikt produkt?

Skrevet

Vi har hatt den fra Canal Digital før, og har en fra Alt-i-box nå. Foretrekker klart den fra Canal Digital

Skrevet

Hvis du har en CanalDigital dekoder, kan du vel bruke det samme kortet i en PVR fra CD? Vi har begge deler, og kan da bruke kortene om hverandre?

300 i året er jo ikke så voldsomt...

Skrevet

Du synes at en årlig kortavgift på 300 kr er dyrt?!!?

Gjest papps
Skrevet

Du synes at en årlig kortavgift på 300 kr er dyrt?!!?

Ja, jeg synes det er dyrt å betalt 300,- for et kort som jeg allerede har fra før og som jeg betaler for(gjennom husleien).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...