Gjest midtisahara Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Beklager visst dette spørsmålet bærer preg av lite besluttsomhet, og virker unødvendig, men jeg prøver likevel. Jeg tok direkte kontakt med psykolog i fjor på denne tiden, gikk der først hver 14 dag, før jeg følte at jeg var over det "værste" og ikke hadde så stort behov lengre. (gjennomgikk en slags livskrise kan man si). Det er gått 5 måneder siden jeg var der sist. Vi ble enige om at jeg bare skulle sende ham mail eller ringe igjen for å avtale ny time. Synes det er utrolig at tiden har flydd forbi så fort, men disse månedene har vært preget av studier, ny kjæreste, og egentlig så har jeg hatt det veldig bra. Det er faktisk ikke før de to siste månedene jeg virkelig begynt å tatt stilling til om jeg skal ta kontakt igjen eller ikke. Tingen er at livet er ganske kjipt nå (to - tre siste uker). Ikke sett i perspektiv kanskje (har mange gode ting i mitt liv), men jeg har det ikke bra likevel. Plaget av angst og tristhet/tomhet. Men det føles merkelig å bare ta kontakt igjen fordi jeg har det litt kjipt akkuratt nå, men ikke gidder å ha regelmessige avtaler. - Vil det være unaturlig å ta kontakt igjen nå? - Er det vanlig at man har noen sånne lange opphold? - Har jeg oppført meg dårlig, burde jeg ha skrevet noen ord, typisk "takk for meg og takk for hjelpen"? Er dette noe jeg burde gjøre dersom jeg bestemmer meg for ikke å gå i terapi, eller har det gått for lang tid? (føler selv jeg bør). Jeg har faktisk prøvd å sende psyk. en mail, men dette var vanskelig, og jeg endte opp med å ikke sende den. Ordene kom ikke naturlig, og jeg ble usikker på om jeg nå virkelig skulle slutte helt. Noen tanker, synspunkter? takk på forhånd 0 Siter
Gjest profile Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Du kan jo bare ta kontakt å se hva som skjer. Om han ikke har anledning så gir han jo tilbakemelding om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.