Gjest Fru Johnsen Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Jeg opplever nattsvette og uregelmessig menstruasjon. Noen ganger uteblir den en periode på et par måneder. Har tatt hormonprøver hos legen for å se om dette kan være starten på overgangsalder, er 40 år, men prøvene viser ingen tegn til at den er i gang. Har hørt fra andre og lest at Seroquel kan femkalle både nattsvette og menstruasjonsforstyrrelser. Dette har pågått ca 1 år, like lenge som jeg har brukt preparatet. Men husker ikke om det begynte noe før eller direkte etter jeg begynte. Brukte Zeldox ca et år før dette. Jeg kan leve med nattsvetten, det skjer kanskje 7 ganger i måneden. Men har menstruasjonsforstyrrelsen egentlig noe å si? Kan det være andre hormonelle årsaker til dette som ikke er bra for meg? Jeg har fått de barna jeg vil ha, så det er ikke noe tema for meg lenger. Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Om mensforstyrrelsene ikke forstyrrer sexlivet, og medisinen forøvrig hjelper deg, oppveier vel fordelene ulempene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.