Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ikke jeg overdreven sympati for de 2 jentene som er igjen i Bolivia (den tredje tror jeg faktisk kan være uskyldig og lurt av de andre) - men det er langt igjen til det du lirer av deg her :(

Gjest solfryd
Skrevet

Huff, dette var stygt sagt av deg, Nick. :-( Hun er bare 19 år! Gjorde du alltid så smarte og veloverveide ting da du var 19?

Som 19-åring var du sikkert en av de hjernedøde gutteknølene som rånet rundt i gatene med bilen din, herjet på med jenter og drakk deg dritings i helgene.

?

Skrevet

Er det ikke hun som sier hun ble lurt? uansett så unngår man å bli gravid i fengsel ja.. spseielt i utlandet. Hadde ikke tenkt tanken på å føde og la et barn vokse opp i fenglse, særlig ikke der! Hvem er faren egentlig? Sitter ikke hun i kvinnefengsel? Fengselsvakta? Hmm...

Gjest solfryd
Skrevet

Er det ikke hun som sier hun ble lurt? uansett så unngår man å bli gravid i fengsel ja.. spseielt i utlandet. Hadde ikke tenkt tanken på å føde og la et barn vokse opp i fenglse, særlig ikke der! Hvem er faren egentlig? Sitter ikke hun i kvinnefengsel? Fengselsvakta? Hmm...

Tror ikke akkurat at muligheten for prevensjon er særlig stor der hun er....

Skrevet

Huff, dette var stygt sagt av deg, Nick. :-( Hun er bare 19 år! Gjorde du alltid så smarte og veloverveide ting da du var 19?

Som 19-åring var du sikkert en av de hjernedøde gutteknølene som rånet rundt i gatene med bilen din, herjet på med jenter og drakk deg dritings i helgene.

?

Nei, jeg kjørte motorsykkel, men ellers så stemmer alt du sier.

Myndighetene har kommet med en genial løsning, de vi frakte babyen til Norge og la neket bli i fengsel. Genialt!

http://www.dagbladet.no/2010/03/27/nyheter/bolivia/kokain/narkotika/utenriks/11046339/

Skrevet

Nå har ikke jeg overdreven sympati for de 2 jentene som er igjen i Bolivia (den tredje tror jeg faktisk kan være uskyldig og lurt av de andre) - men det er langt igjen til det du lirer av deg her :(

Hvorfor det? Hun legger seg på rygg for et eller annet og forventer et get back to Norway card?

Aint gonna happen! For en gangs skyld er UD helt på rett spor.

Skrevet

Tror ikke akkurat at muligheten for prevensjon er særlig stor der hun er....

Du greier ikke å komme på en enkel måte å unngå å bli gravid på?

Skrevet

Hvorfor det? Hun legger seg på rygg for et eller annet og forventer et get back to Norway card?

Aint gonna happen! For en gangs skyld er UD helt på rett spor.

''Hvorfor det?''

Hvorfor det er langt fra hva jeg tenker om henne (og legger ut her) til dine ekle kommentarer?

Fordi jeg ikke liker å snakke såpass stygt om navngitte personer på et sted folk som kjenner henne kan lese. F.eks. foreldrene.

Jeg synes forresten ikke det er helt utenkelig at hun kan ha blitt gravid av en annen grunn enn for å komme tilbake til Norge. Ikke at jeg er kjent med fengsler, verken her eller i Sør-Amerika. Men at hun kan ha blitt presset, eller fristet til det for å oppnå visse fordeler, er vel ikke helt utenkelig? Tror ikke det er veldig siviliserte og ordnede forhold der.

Skrevet

Hehe.. :o) Nja.. hva skal det være tro? *tenke tenke*

Skrevet

Må tilstå at jeg tenkte omtrent det samme da jeg så forsiden på vg i dag ja...

Skrevet

''Hvorfor det?''

Hvorfor det er langt fra hva jeg tenker om henne (og legger ut her) til dine ekle kommentarer?

Fordi jeg ikke liker å snakke såpass stygt om navngitte personer på et sted folk som kjenner henne kan lese. F.eks. foreldrene.

Jeg synes forresten ikke det er helt utenkelig at hun kan ha blitt gravid av en annen grunn enn for å komme tilbake til Norge. Ikke at jeg er kjent med fengsler, verken her eller i Sør-Amerika. Men at hun kan ha blitt presset, eller fristet til det for å oppnå visse fordeler, er vel ikke helt utenkelig? Tror ikke det er veldig siviliserte og ordnede forhold der.

Nei det er nok sant, men å ville føde et barn i elendighet er så egoistisk at selv en 19åring skjønner at det er helt på trynet.

Gjest solfryd
Skrevet

Jo, selvsagt. Men du av alle vet vel hvordan "det er" når en er ung og dum? ;-)

Persille1365381127
Skrevet

''Hvorfor det?''

Jeg henger meg på Spirello her - sorry, dette er faktisk helt fjernt. Ikke nok med at hun er dum nok til å gå med på å smugle kokain, men når hun først sitter i skiten - så gjør hun er ennå dummere ting??

Ikke nok med at barnet blir født inn i elendigheten der, men hun er 19 år - og faren har tydeligvis tilknytning til fengselet i Bolivia. Hun har vel ikke tenkt å ha med ham til Norge også?

Beklager, hun får ingen sympati av meg.

Gjest Vancouver
Skrevet

Nei, hvem gjorde det da, en av fangevokterne?

Hun bruker dette tydelig som pressmiddel i håp om at hun skal slippe ut... uten tanke for ungen.

Gjest Vancouver
Skrevet

''Hvorfor det?''

Kan hende hun måtte "selge" kroppen sin for å få visse fordeler,

f.eks. røyk, mat osv... kanskje noen lovte å hjelpe henne ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...