Lillemus Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Burde forsåvidt stått "kan ikke huske at vi betalte for fødselsannonsene _heller_".. og jeg tenkte at slike fødsel- og dødsannonser er to sider av samme sak, og gratis.. ;-) Mjooo.... Jeg tror vi betalte litt for fødselsannonsen i adressa da poden ble født, 12 år siden til høsten. 0 Siter
Gjest gravferdskonsulent Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Burde forsåvidt stått "kan ikke huske at vi betalte for fødselsannonsene _heller_".. og jeg tenkte at slike fødsel- og dødsannonser er to sider av samme sak, og gratis.. ;-) Fødselsannonser med bilde er gratis (her jeg bor, ihvertfall), dødsannonser må man betale for. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Fødselsannonser med bilde er gratis (her jeg bor, ihvertfall), dødsannonser må man betale for. Akkurat. Ja, da er det sikkert samme prosedyre som her :-) 0 Siter
Gjest CableDrop Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Fødselsannonser med bilde er gratis (her jeg bor, ihvertfall), dødsannonser må man betale for. Jeg har aldri sett fødselsannonser med bilde, hvor har du sett det? 0 Siter
Gjest gravferdskonsulent Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har aldri sett fødselsannonser med bilde, hvor har du sett det? Vanlig her i Nordland, ihvertfall. Lokalavisene har som regel bildet av det nyankomne nurket sammen med foreldre, evt. søsken. 0 Siter
Gjest stygt nick Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Vanlig her i Nordland, ihvertfall. Lokalavisene har som regel bildet av det nyankomne nurket sammen med foreldre, evt. søsken. men det har vel noe å gjøre med hvor mange det er som setter i en annonse. Er det mange, så tar det jo plass hvis alle nurkene skal bli avbildet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har aldri sett fødselsannonser med bilde, hvor har du sett det? Det finnes jo i de fleste aviser 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har aldri sett fødselsannonser med bilde, hvor har du sett det? Det er høyst vanlig med bilde i fødselsannonser. ) Lokalavisa her hvor kjæresten min bor er stappfull av dem. Hvorvidt det er vanlig i adressa er jeg usikker på. 0 Siter
Gjest stygt nick Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Det er høyst vanlig med bilde i fødselsannonser. ) Lokalavisa her hvor kjæresten min bor er stappfull av dem. Hvorvidt det er vanlig i adressa er jeg usikker på. ok, men i Aftenposten har jeg aldri sett noen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Å ja:) Jeg synes at "vår alles" er et positivt uttrykk og jeg ville ikke brukt det i en dødsannonse om jeg ikke hadde gode følelser overfor den avdøde. Enig, jeg oppfatter også "vår alles" som et positivt uttrykk. Når noen er omtalt som "vår alles", så tolker jeg det som at det er en person alle er glad i. 0 Siter
Gjest gravferdskonsulent Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 men det har vel noe å gjøre med hvor mange det er som setter i en annonse. Er det mange, så tar det jo plass hvis alle nurkene skal bli avbildet. Selvsagt. Ikke så aktuelt i Oslo, kanskje? 0 Siter
laban Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 ok, men i Aftenposten har jeg aldri sett noen. Det har vært noen få, nå i det siste. Det er omdiskutert - senest forrige søndag så jeg et leserbrev der innsenderen var motstander av slike bilder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.