Gå til innhold

Orientalsk restaurant i Sarpsborg?

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur, aldri sur
Skrevet

Ble anbefalt en bra en på jobben men husker ikke navnet.

Et kort navn, mye og god mat for pengene.

Vet du hvilken jeg mener, eller noen du kan anbefale oss i kveld.?

Andre alternativer til en koselig parmiddag ute i Sarpsborg?

Gjest kos dere
Skrevet

China plaza, ligger litt oppe i gågaten.

:)

Velg bulkogi, det er godt.

Gjest Ut på tur, aldri sur
Skrevet

China plaza, ligger litt oppe i gågaten.

Velg bulkogi, det er godt.

Takk skal du ha :) Nå hadde jeg dratt før jeg fikk svaret ditt, men det var akkurat den vi endte opp på :) (det er alikavel ikke den jeg ble anbefalt på jobben tror jeg, for den hadde et kortere navn)

Maten var god og det var veldig pent og koselig der. Noe masete atmosfære synes jeg, for det var jo ikke noe dempet belysning noe sted. Vi byttet dessuten bord tre ganger i løpet av den tiden vi var der. Først satt vi ved et bord som var reservert halvannen time etterpå (vi ville sitte der heller enn midt i inngangen) Så ble det et bord ledig midt på og da fikk vi det. Der satt vi til vi hadde spist og da spurte de om vi kunne flytte oss og ta desserten på et annet bord for da var det andre som trengte plassene rundt vårt.

Sånt blir litt masete når en skal ut og kose seg en lørdagskveld :)

Men betjeningen var koselig og maten var god. Vi spiste frityrstekte kongereker og kylling med ananas i sur,søt saus.

Gjest kos dere
Skrevet

Takk skal du ha :) Nå hadde jeg dratt før jeg fikk svaret ditt, men det var akkurat den vi endte opp på :) (det er alikavel ikke den jeg ble anbefalt på jobben tror jeg, for den hadde et kortere navn)

Maten var god og det var veldig pent og koselig der. Noe masete atmosfære synes jeg, for det var jo ikke noe dempet belysning noe sted. Vi byttet dessuten bord tre ganger i løpet av den tiden vi var der. Først satt vi ved et bord som var reservert halvannen time etterpå (vi ville sitte der heller enn midt i inngangen) Så ble det et bord ledig midt på og da fikk vi det. Der satt vi til vi hadde spist og da spurte de om vi kunne flytte oss og ta desserten på et annet bord for da var det andre som trengte plassene rundt vårt.

Sånt blir litt masete når en skal ut og kose seg en lørdagskveld :)

Men betjeningen var koselig og maten var god. Vi spiste frityrstekte kongereker og kylling med ananas i sur,søt saus.

Den andre restauranten var kanskje Butt`s?

Indisk restuarant..

Skrevet

Den andre restauranten var kanskje Butt`s?

Indisk restuarant..

Regner med du er fra Sarpsborg.

Bare et spørsmål: Er den Big Horn restuaruanten i gågata der enda? Åpnet vel i fjor sommer.

Der synes jeg det var kjempekoselig og god mat, men lite folk. Ellers alltid et par ganger på China Plaza i løpet av sommeren. Dickens får også et besøk eller to. Er nemlig Østfolding om sommeren:-) :Høysand. Grei nok "Dagens" på Høysand Bad også om man ikke drar inn til "Særp".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...