Gjest :p .... :-) fink Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Jeg syns det florerer med historier her om merkelige handlinger av psykiatrikere. Jeg har vanskelig for å tro at en fagperson virkelig ville bedt en klient om noe slikt. Enten står det skremmende dårlig til med norske psykiatrikere, eller så er det noen på forumet som har overutviklet fantasi. Psykiatriker? hihi 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Psykiatriker? hihi Vet du, det blir ofte tastefeil når man skiver på tastatur. Og siden det ikke er mulig å editere egne innlegg på dol, så kan jeg tipse deg om at jeg har mange skrivefeil i mine innlegg. Så bare søk på nicket mitt, så vil du finne mange innlegg du kan fnise over og kommentere. Bare sett i gang. 0 Siter
Gjest :p.... :-) fink Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Vet du, det blir ofte tastefeil når man skiver på tastatur. Og siden det ikke er mulig å editere egne innlegg på dol, så kan jeg tipse deg om at jeg har mange skrivefeil i mine innlegg. Så bare søk på nicket mitt, så vil du finne mange innlegg du kan fnise over og kommentere. Bare sett i gang. Du mente nok å skrive psykiatriker... Ikke kom og kall det skrivefeil, du skrev det to ganger i samme innlegg. 0 Siter
Gjest efexora Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Har nå allerede sagt ja nå... Har passet mange hunder tidligere. Men min store skrekk er at det skal skje noe med psykiateren sin hund... Hundene våres har datet før, men tenk om inntrengeren fyker på mine hunder... Er en liten fjert, som da lett kan få juling av mine store.... ''Men min store skrekk er at det skal skje noe med psykiateren sin hund..'' Nettopp derfor synes jeg psykiateren går over grensen. Et sånt ansvar skal ikke du ha. Hvordan ville det påvirke terapien om noe skjedde med hunden mens den var i din varetekt? Synes det høres helt utrolig ut, men har også vært borti merkelige psykiatere. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Jeg hadde aldri kunnet tenke meg å inngå en såpass personlig forbindelse med en psykiater... Synes det blir veldig uprofesjonelt... 0 Siter
Gjest fantasia fantasi Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Jeg syns det florerer med historier her om merkelige handlinger av psykiatrikere. Jeg har vanskelig for å tro at en fagperson virkelig ville bedt en klient om noe slikt. Enten står det skremmende dårlig til med norske psykiatrikere, eller så er det noen på forumet som har overutviklet fantasi. Jeg tror at det er en med overutviklet fantasi som skriver en del av innleggene... 0 Siter
Gjest janbanankanan Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Jeg tror at det er en med overutviklet fantasi som skriver en del av innleggene... Herregud. Tror du virkelig jeg har en hobby med å dikte opp innlegg om behandleren min på DOL? O yea. Jeg drømmer om å passe andres hunder, spesielt den lille dotten til psykiateren min. Men det er og blir en fjern drøm... Spesielt når en har hunder selv.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.