Gjest er det ikke:o) Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 merkelig at det ikke har kommet en klokketråd.. 0 Siter
Gjest skal den Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Svaret kommer før spørsmålet: FREMOVER 0 Siter
Gjest kkkkkaaa Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Svaret kommer før spørsmålet: FREMOVER Det fungerer nok ikke. Hadde folk søkt før de spurte ville dejo uansett funnet det ut, fra tråder i fjor og forfjor og året før der igjen og... :-p 0 Siter
peppermyntete Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Det fungerer nok ikke. Hadde folk søkt før de spurte ville dejo uansett funnet det ut, fra tråder i fjor og forfjor og året før der igjen og... :-p Kanskje de endelig har klart å memorere den huskeregelen om hagemøblene som man setter frem om våren og tilbake i boden om høsten? Det har i hvert fall jeg. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Kanskje de endelig har klart å memorere den huskeregelen om hagemøblene som man setter frem om våren og tilbake i boden om høsten? Det har i hvert fall jeg. :-) Jeg bruker også den regelen, den tar kortere tid å tenke enn å tenke på sola og dagslyset :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.