Gå til innhold

klokketråd

Anbefalte innlegg

Gjest er det ikke:o)
Skrevet

merkelig at det ikke har kommet en klokketråd..

Gjest skal den
Skrevet

Svaret kommer før spørsmålet:

FREMOVER

Gjest kkkkkaaa
Skrevet

Svaret kommer før spørsmålet:

FREMOVER

Det fungerer nok ikke. Hadde folk søkt før de spurte ville dejo uansett funnet det ut, fra tråder i fjor og forfjor og året før der igjen og... :-p

peppermyntete
Skrevet

Det fungerer nok ikke. Hadde folk søkt før de spurte ville dejo uansett funnet det ut, fra tråder i fjor og forfjor og året før der igjen og... :-p

Kanskje de endelig har klart å memorere den huskeregelen om hagemøblene som man setter frem om våren og tilbake i boden om høsten? Det har i hvert fall jeg. :-)

Gjest prust
Skrevet

Kanskje de endelig har klart å memorere den huskeregelen om hagemøblene som man setter frem om våren og tilbake i boden om høsten? Det har i hvert fall jeg. :-)

Jeg bruker også den regelen, den tar kortere tid å tenke enn å tenke på sola og dagslyset :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...