Gå til innhold

Priv.legevaktkonsultasjon - pris?

Anbefalte innlegg

Gjest Nerda
Skrevet

Noen som har peiling på hvor mye det koster for konsultasjon ved legevakta på Volvat eller Walk in Clinic? Jeg har sett på hjemmesidene til begge uten å finne priser.

Gjest Nerda
Skrevet

Takk skal du ha :-)

Får nok vente på fastlegekontoret gitt.

Er misfornøyd med offentlige legevakter når det jobber så mange leger der som ikke snakker godt norsk og har problemer med dialekter grrrr. Det har medført feilbehandling for meg, men hadde jeg vært skikkelig desperqat ville jeg vært villig til å ta hele reservekontoen min ;)

Gjest fattigmor
Skrevet

Er misfornøyd med offentlige legevakter når det jobber så mange leger der som ikke snakker godt norsk og har problemer med dialekter grrrr. Det har medført feilbehandling for meg, men hadde jeg vært skikkelig desperqat ville jeg vært villig til å ta hele reservekontoen min ;)

lurt å få henvisning fra Fastlege, da koster egenandel 280.-

Skrevet

Vet ikke om det er i Oslo du er, men sønn og svigerdatter var natt til i går på legevakta i Storgt. med sin 2 åring. Kjempegod service, koselig og nøye kvinnelig norsk lege. Var inne hos henne i en hel time. Hun sendte dem videre til Ullevål og barnet ble skikkelig nøye undersøkt begge steder, men også røntgen på Ullevål. Heldigvis, rask behandling så nå går det bra.

Selv var jeg på Volvat i julen. Betalte i underkant av 1000kr. og det var det verdt. Hadde sterke smerter så orket ikke tanken på ventetida i Storgt. som bruker å være lang. Kort ventetid og topp service på Volvat, nøye lege, apotek på samme sted som var åpent 1. juledag om kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...