Gjest help me?? :p Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Har eikekjøkken med litt sånn innrøkt gulskjær-farge. Hvilken farge kan tone ned det skjæret? Har kjøpt smale kjøkkenoverskap som er hvite og skal ha hvitt rundt vinduet. Har caffe-latte/vanilje farge på stua og fargen bør gå til denne. Er også ute etter en tapet som skal passe til alt dette som skal være på en vegg som er mellom stua og kjøkkenet. Tenker da på en tapet med noe mønster, feks med blader eller kvister eller noe i den dur. Gjerne brungrå eller lignende. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Hva med en lys varmgrå tapet på veggene? For å unngå for mye farger og mønstre, så kan du velge tilsvarende grå, mønstret tapet på veggen mot stua (ulike grånyanser og/eller uthevet farge slik at det blir mønster). 0 Siter
Gjest help me?? :p Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Hva med en lys varmgrå tapet på veggene? For å unngå for mye farger og mønstre, så kan du velge tilsvarende grå, mønstret tapet på veggen mot stua (ulike grånyanser og/eller uthevet farge slik at det blir mønster). Har du noen tips til navn/nr på farge? Søkte på varmgrå i kvasir og fikk opp noen tips som jeg skal se nærmere på. "Skagen", "Alfred", "Tusenogennatt". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Har du noen tips til navn/nr på farge? Søkte på varmgrå i kvasir og fikk opp noen tips som jeg skal se nærmere på. "Skagen", "Alfred", "Tusenogennatt". Sjekk fargevelgeren på www.jotun.com Jeg har ikke snøring på fargenavn, men fant en jeg tror kanskje kan passe hos deg? Demring 1269 : http://colouradvisor.jotun.com/countrys/no/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Sjekk fargevelgeren på www.jotun.com Jeg har ikke snøring på fargenavn, men fant en jeg tror kanskje kan passe hos deg? Demring 1269 : http://colouradvisor.jotun.com/countrys/no/ Gå inn på Fargelegg testbilder - klikk på kjøkken og velg det første bildet du kommer inn på - finn så ulike gråfarger og fargelegg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.