Gå til innhold

Grå/brun som passer til eik, hvitt + vanilje?

Anbefalte innlegg

Gjest help me?? :p
Skrevet

Har eikekjøkken med litt sånn innrøkt gulskjær-farge. Hvilken farge kan tone ned det skjæret? Har kjøpt smale kjøkkenoverskap som er hvite og skal ha hvitt rundt vinduet.

Har caffe-latte/vanilje farge på stua og fargen bør gå til denne.

Er også ute etter en tapet som skal passe til alt dette som skal være på en vegg som er mellom stua og kjøkkenet. Tenker da på en tapet med noe mønster, feks med blader eller kvister eller noe i den dur. Gjerne brungrå eller lignende.

Gjest togli
Skrevet

Hva med en lys varmgrå tapet på veggene? For å unngå for mye farger og mønstre, så kan du velge tilsvarende grå, mønstret tapet på veggen mot stua (ulike grånyanser og/eller uthevet farge slik at det blir mønster).

Gjest help me?? :p
Skrevet

Hva med en lys varmgrå tapet på veggene? For å unngå for mye farger og mønstre, så kan du velge tilsvarende grå, mønstret tapet på veggen mot stua (ulike grånyanser og/eller uthevet farge slik at det blir mønster).

Har du noen tips til navn/nr på farge?

Søkte på varmgrå i kvasir og fikk opp noen tips som jeg skal se nærmere på. "Skagen", "Alfred", "Tusenogennatt". :)

Gjest togli
Skrevet

Har du noen tips til navn/nr på farge?

Søkte på varmgrå i kvasir og fikk opp noen tips som jeg skal se nærmere på. "Skagen", "Alfred", "Tusenogennatt". :)

Sjekk fargevelgeren på www.jotun.com :)

Jeg har ikke snøring på fargenavn, men fant en jeg tror kanskje kan passe hos deg? Demring 1269 : http://colouradvisor.jotun.com/countrys/no/

Gjest togli
Skrevet

Sjekk fargevelgeren på www.jotun.com :)

Jeg har ikke snøring på fargenavn, men fant en jeg tror kanskje kan passe hos deg? Demring 1269 : http://colouradvisor.jotun.com/countrys/no/

Gå inn på Fargelegg testbilder - klikk på kjøkken og velg det første bildet du kommer inn på - finn så ulike gråfarger og fargelegg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...