Gjest MiraDira Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Har du noen gang fått noen vriene spørsmål under jobbintervju? Har din egen mavefølelse rundt intervjuet(om det gikk bra eller dårlig) stemt med resultatet om du fikk jobb eller ikke? Har du ellers noen erfaringer å dele når det gjelder jobbintervju? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Prøv å finne ut mest mulig om arbeidsplassen på forhånd, og tenk ut hva DU kan bidra med på akkurat dette stedet! Still gjerne noen spørsmål om bedriften, dette viser at du er interessert og har søkt opp informasjon. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Kan ikke huske at jeg har fått så vriene spørsmål at jeg ikke har klart å svare på dem. Stort sett har magefølelsen etter intervjuet stemt Mitt beste tips er å være godt informert om den potensielle arbeidsplassen, være blid og positiv, og ellers være seg selv 0 Siter
Gjest Vancouver Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 En klassiker er si tre positive og negative ting om deg selv. Merket det var lett å si positive ting, men strevde med negative... ikke det at jeg er feilfri, men jeg prøver liksom å fokusere på det positive. Skulle ønske jeg tenkte over dette før intervjuet, da kunne jeg sagt tre negative ting som ikke egentlig var så negative likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.