Gå til innhold

Erfaringer fra jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Gjest MiraDira
Skrevet

Har du noen gang fått noen vriene spørsmål under jobbintervju? Har din egen mavefølelse rundt intervjuet(om det gikk bra eller dårlig) stemt med resultatet om du fikk jobb eller ikke? Har du ellers noen erfaringer å dele når det gjelder jobbintervju?

Gjest prust
Skrevet

Prøv å finne ut mest mulig om arbeidsplassen på forhånd, og tenk ut hva DU kan bidra med på akkurat dette stedet! Still gjerne noen spørsmål om bedriften, dette viser at du er interessert og har søkt opp informasjon.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har fått så vriene spørsmål at jeg ikke har klart å svare på dem.

Stort sett har magefølelsen etter intervjuet stemt :)

Mitt beste tips er å være godt informert om den potensielle arbeidsplassen, være blid og positiv, og ellers være seg selv :)

Gjest Vancouver
Skrevet

En klassiker er

si tre positive og negative ting om deg selv.

Merket det var lett å si positive ting,

men strevde med negative... ikke det at jeg er feilfri,

men jeg prøver liksom å fokusere på det positive. Skulle ønske jeg tenkte over dette før intervjuet, da kunne jeg sagt tre negative ting som ikke egentlig var så negative likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...