Gjest Alenemor til Sol Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Jeg ser du er borte fra eksperhjelp, så jeg håper på et svar her. Jeg lider av PSTD og går på 20 mg Cipralex og 16 mg Trilafon. I det siste har jeg blitt veldig deprimert. Jeg kommer meg nesten ikke ut av sengen og det er ikke bra for barnet mitt. Mitt barn er mest sannsynlig utsatt for seksuelle overgrep. Politiet etterforsker saken nå. Jeg kjenner dette tar på. Har jeg noen nytte av å øke Cipralexen, eller bør jeg kontakte fastlege for å få noe annet? Jeg bruker 20 mg Cipralex om dagen og trenger virkelig å komme meg ut av sengen. Jeg har ikke bare meg selv å tenke på. Håper på svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Jeg er fortsatt på Eksperthjelp :-) Du kan nok øke Cipralex til 30 mg. På den annen side høres denne forverringen meget forståelig ut (en normalreaksjon), og da kan en ikke forvente samme effekt som når den depressive reaksjon mer er en sykdom. Håper det går bra for dere begge :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.