Gå til innhold

Sykler du til trening?

Anbefalte innlegg

Gjest sykkel, sykle
Skrevet

Jeg skal sykle til trening i dag.Være litt miljøbevisst ;o) Men synes ikke det virker særlig genialt å sykle ETTER trening, svett og kald.Men hjem må jeg jo etterpå,så....

Sykler du?

Gjest noen ganger
Skrevet

Noen ganger sykler jeg. Som deg liker jeg godt å sykle til trening, men liker dårlig å sykle fra.

Jeg er en stordusjer de dager jeg sykler fra trening om vinteren. Etter trening er jeg dønn våt, og må skifte til tørre og varme klær før jeg sykler. (Jeg er forøvrig dønn sliten også, men det er jo en annen sak) Når jeg kommer hjem (det er en ganske lang sykkeltur) er jeg selvfølgelig helt utsvetta og må dusje igjen. Om sommeren fungerer det noe bedre, for da kan jeg sykle hjem uten å dusje først.

Skrevet

Nei, som de fleste andr så kjører jeg alle de 500 meterne. Deretter sirkler jeg rundt parkeringplassen for å finne en plass som er nærmest mulig inngangen.

Planlegger du å bli svett? På mitt senter er jeg den eneste som svetter, de andre trener uten å svette. jeg skjønner ikke helt hvordan de får det til.

Gjest ekstrenignsnarkis
Skrevet

En gang da jeg var sporty og trente i byen, 1 mil unna der jeg bor,

syklet jeg til treningsstudioet, trente 45 min og syklet hjem igjen,

så fikk MYE trening :) Ikke rart jeg gikk ned masse på bare en mnd.

Skrevet

Ikke foreløpig, men når den FORBAINNA bomringen kommer, så blir jeg nok nødt til det etter hvert. Det blir over ei mil hver vei på sykkel, det. Nå skal man bli sprek! :-p

Skrevet

Jeg sykler for å trene, ikke til trening. :o) Trener styrke hjemme og ute jogger eller sykler jeg, enkelt og greit.

Gjest oslobasse
Skrevet

Ikke foreløpig, men når den FORBAINNA bomringen kommer, så blir jeg nok nødt til det etter hvert. Det blir over ei mil hver vei på sykkel, det. Nå skal man bli sprek! :-p

Kan du ikke bare sykle frem og tilbake, så kan du droppe treningssenteret?

Skrevet

Nei, som de fleste andr så kjører jeg alle de 500 meterne. Deretter sirkler jeg rundt parkeringplassen for å finne en plass som er nærmest mulig inngangen.

Planlegger du å bli svett? På mitt senter er jeg den eneste som svetter, de andre trener uten å svette. jeg skjønner ikke helt hvordan de får det til.

*LOL*

Gjest sykkel,sykle
Skrevet

Niks! Det ble sykling dit, trening i godt og vel 2 timer, og hjem igjen. :o)) DEILIG!!

Gjest sykkel,sykle
Skrevet

Hehe.Kjenner til den der ja.Gjør det selv de gangene jeg kjører dit.

Planen var å bli svett ja! Og det ble jeg, på vei dit,mens jeg trena og på vei hjem igjen! Noen svetter,andre ikke.Jeg blir som regel dynnvåt og må vri opp håndduken før ferden hjem ;o)

Men jeg føna håret da,får jeg dro hjem.Hehe

Skrevet

Hehe... nei, jeg vil ha i både pose og sekk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...