Gå til innhold

Puppeoperasjon i morgen. NERVØS!!

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg
Skrevet

Og det har gått veldig bra hittil. Hyggelig kirurg, utrolig hyggelig og beroligende anestesilege, som ga meg deilig massasje i panna mens han snakket rolig... helt supert.

Anestesisykepleieren var derimot litt muggen, men det brydde jeg meg ikke om ;-)

Ligger nå pent dandert hjemme i senga som en annen prinsesse på erten, en del smerter, men man har da født uten smertestillende flere ganger, så dette er bare peanuts.

Skal til ktr i morgen. Happy :-)

Kan jeg spørre hvor mye sånn ca du betalte for denne operasjonen?

Gjest bOObs
Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye sånn ca du betalte for denne operasjonen?

D to største klinikkene her tar det samme, og de er ikke de billigste. Men de er ettersom jeg har forstått av de beste, så jeg betalte "gladelig" 40.000

Gjest lurer jeg
Skrevet

D to største klinikkene her tar det samme, og de er ikke de billigste. Men de er ettersom jeg har forstått av de beste, så jeg betalte "gladelig" 40.000

Takk for svar. Greit å få de beste til å gøre det ja.

Skrevet

Jepp :-)

jeg skal visst ikke ta smertestillende mer enn 3 dager, noe jeg synes er rart, mtp alt jeg har lært om sensibilisering av smertesensorer. (tror du kan litt om slike fag og ;-)

Men enn så lenge er jeg ikke vondt å be nei. Svelger Paracet etter anbefalingene og har fått Oxynorm til bruk ved behov.

Godt du har fått med deg et arsenal :)

Vil tro at om du fortsatt har smerter er det greit med Paracet el. lignende selv etter 3 dager. Men kanskje er du smertefri til da :)

Gjest boobs
Skrevet

Godt du har fått med deg et arsenal :)

Vil tro at om du fortsatt har smerter er det greit med Paracet el. lignende selv etter 3 dager. Men kanskje er du smertefri til da :)

håper det :-) har forøvrig byttet til et mer passende nick :-D

Skrevet

håper det :-) har forøvrig byttet til et mer passende nick :-D

LOL :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...