Gjest jobbsøker Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Hva sier dere til potensielle arbeidsgivere når dere skal søke jobb? Er dere ærlige mht deres psykiske lidelse? Hvordan forklarer dere hull i CVen? 0 Siter
Gjest EUPF58 Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Med ærlighet.Jeg fikk ikke jobb i Posten fordi jeg var ærlig.Hva synes du selv? Å være ærlig først,eller å få sparken fordi du blir sykemeldt etter 30 dager fordi du blir for sliten eller glemmer å ta dine medisiner? Spør heller legen din om du kan få time hos en psykolog eller psykiater og ta opp med legen om du kan få attføring og utredning der.Det er vanskelig å få uføretrygd,men ikke umulig.Folk ødelegger helsa si idag fordi de jobber for mye overtid.Har du fått ødelagt helsa selv om du bare jobbet 100%, eller 38 times uke,da er du for syk til å jobbe.Så enkelt er det.De som ikke kan bidra 100% til de er 67år detter av lasset slik jeg gjorde i 1999. 0 Siter
FGT Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Er det en arvelig sykdom, eller plage, så er ville jeg bare vært åpen, det tror jeg at du hadde hatt mer igjen for på sikt. Eller om det kunne vise seg fortere om jobben var noe for deg. men hvis det er mer miljøpreget, eller faser i livet som har gjort deg ustabil, så ville jeg være mer forsiktig med å fremheve det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.