Gå til innhold

Gynekolog

Gjest frustrertdame

Anbefalte innlegg

Skrevet

En slik tolkning av situasjonen har aldri slått meg. Den hørtes ganske absurd ut.

Jeg klarer ikke å gi deg noen logisk eller fornuftig forklaring.

Kanskje det har et islett av å kvitte seg med skyld/gjeld i forhold til egen utroskap. Nå har du også vært uttro! Men det blir rene spekulasjoner fra min side.

Jeg ville tenkt at det hadde rabla fullstendig for fyren. Dette er kanskje en del av et mer omfattende mønster som tilsier at du bør komme deg vekk fra ham fortere enn svint.

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mannlige fastlege foretar GU uten at det er andre til stede...

Jeg har heller aldri opplevd at noen av fastlegene mine har hatt med en kvinnelig assistent under gu. Like greit synes jeg, det hadde blitt temmelig trangt på det lille rommet! ;o)

På gu på sykehuset har det alltid vært en kvinne tilstede da. Jeg synes nesten de har vært i veien og har vært et forstyrrende, skravlende element. Jeg foretrekker å konsentrere meg om å slappe av og telle ruter i taket.

Studenter tilstede har jeg også opplevd. *hehe* Det var _ikke_ festlig, men de må jo nesten få se noe "på ordentlig" for å lære de også.

Skrevet

Han har flere løse skruer eller er ekstremt umoden. De eneste jeg vet om som har en slik holdning er ekstreme religiøse. Tusenvis av kvinner dør i kreft hvert år fordi de ikke får lov å motta legehjelp, som i underlivs/brystundersøkelser.

Fullstendig galskap. Og jeg fatter ikke at du kan ha respekt for en så patetisk sjel.

Gjest skremmende
Skrevet

Hva slags religiøs overbevisning har han, oppdragelse, kultur..? Ikke at det spiller noen rolle i forhold til hva en kan leve med..

Mary Poppins
Skrevet

Dette er galskap. Jeg hadde revurdert hele forholdet.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hadde følt det enda verre om det skulle være flere til stedes på en slik undersøkelse...

Men jeg tør ikke likevel.... Ekstra pinlig når en kjenner fastlegen så godt synes jeg. Men GU har aldri vært tema eldigvis :-/

''Men jeg tør ikke likevel.... Ekstra pinlig når en kjenner fastlegen så godt synes jeg. Men GU har aldri vært tema eldigvis :-/''

Mange vil nok synes det er litt pinlig med GU hos en mannlig fastlege de kjenner godt, og mange vil nok velge å få foretatt GU av annen lege.

Gjest frustrertdame
Skrevet

Han har flere løse skruer eller er ekstremt umoden. De eneste jeg vet om som har en slik holdning er ekstreme religiøse. Tusenvis av kvinner dør i kreft hvert år fordi de ikke får lov å motta legehjelp, som i underlivs/brystundersøkelser.

Fullstendig galskap. Og jeg fatter ikke at du kan ha respekt for en så patetisk sjel.

Han er ikke religiøs. Han er opptatt av at kvinner skal kle seg anstendig, kaller gjerne kvinner for horer. Men han selv, har hatt et meget stort antall sexpartnere før vi ble sammen og har også vært utro mot meg. Jeg tilga han for det, fordi jeg har vært/er så forelsket og tydeligvis naiv :( men har vært veldig skeptisk til om det var lurt, når han nå kom med denne uttalselen toppet det seg. Vi har ikke vært så lenge sammen, så hva blir det neste? Jeg har omtrent ikke hørt fra han siden jeg var til undersøkelse så dette kan jeg nok leve med :( Men han sier selv at han vet at det er tåpelig, men han er bare slik..han sammenlignet det med at jeg er redd for å fly..

Gjest skremmende
Skrevet

Han er ikke religiøs. Han er opptatt av at kvinner skal kle seg anstendig, kaller gjerne kvinner for horer. Men han selv, har hatt et meget stort antall sexpartnere før vi ble sammen og har også vært utro mot meg. Jeg tilga han for det, fordi jeg har vært/er så forelsket og tydeligvis naiv :( men har vært veldig skeptisk til om det var lurt, når han nå kom med denne uttalselen toppet det seg. Vi har ikke vært så lenge sammen, så hva blir det neste? Jeg har omtrent ikke hørt fra han siden jeg var til undersøkelse så dette kan jeg nok leve med :( Men han sier selv at han vet at det er tåpelig, men han er bare slik..han sammenlignet det med at jeg er redd for å fly..

Han der er det ikke mye håp for.

Du må bestemme selv om det skal være håp for deg og ditt liv.

Gjest Elextra
Skrevet

''Han er opptatt av at kvinner skal kle seg anstendig, kaller gjerne kvinner for horer. Men han selv, har hatt et meget stort antall sexpartnere før vi ble sammen og har også vært utro mot meg''

Han høres ut til å ha utrolig lav respekt for kvinner.

Skrevet

Hvordan har DU så tenkt å løse et problem HAN har? Vaske deg med syre? Gå i kirka og be ti Ave Maria? Skjære hodet av deg selv?

En venninne av meg opplevde (desverre) et svangerskap utenfor livmoren. Med det resultatet at egglederen sprakk og hun med nød og neppe kom seg til sykehus på natta. Inne på akutten jobber det en hel del mennesker, og du skal være rimelig "heldig" dersom gynekologen når du kommer inn er kvinne.

Etter all sansynlighet er de fleste spesialister og kirurger menn. (Hvorfor er jo en helt annen diskusjon...) Så hvordan hadde du og denne gale samboeren din tenkt å løse problemet med hjernespøkelsene hans i denne situasjonen?

Hva med vanlig fødsel? De fleste jordmødre er kvinner, men trenger du anestesi eller annen legehjelp er du nesten garantert en mann.

Gjør deg selv en god tjeneste, gjør som NHD sier, LØØØØØP.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvordan har DU så tenkt å løse et problem HAN har? Vaske deg med syre? Gå i kirka og be ti Ave Maria? Skjære hodet av deg selv?

En venninne av meg opplevde (desverre) et svangerskap utenfor livmoren. Med det resultatet at egglederen sprakk og hun med nød og neppe kom seg til sykehus på natta. Inne på akutten jobber det en hel del mennesker, og du skal være rimelig "heldig" dersom gynekologen når du kommer inn er kvinne.

Etter all sansynlighet er de fleste spesialister og kirurger menn. (Hvorfor er jo en helt annen diskusjon...) Så hvordan hadde du og denne gale samboeren din tenkt å løse problemet med hjernespøkelsene hans i denne situasjonen?

Hva med vanlig fødsel? De fleste jordmødre er kvinner, men trenger du anestesi eller annen legehjelp er du nesten garantert en mann.

Gjør deg selv en god tjeneste, gjør som NHD sier, LØØØØØP.

''Hva med vanlig fødsel? De fleste jordmødre er kvinner, men trenger du anestesi eller annen legehjelp er du nesten garantert en mann.''

På Ullevål er en av jordmødrene mannlig og av afrikansk opprinnelse. Skal se han tar i mot denne mannens barn! ;P

Skrevet

''Hva med vanlig fødsel? De fleste jordmødre er kvinner, men trenger du anestesi eller annen legehjelp er du nesten garantert en mann.''

På Ullevål er en av jordmødrene mannlig og av afrikansk opprinnelse. Skal se han tar i mot denne mannens barn! ;P

Ja det stemmer! Han har vært på tv og han karen, ja? Steike trivelig fyr altså. :)

Skrevet

Han anklager altså andre for å være det han egenlig er....

Den moralen er mangedobbel. Ekstreme krav til andres (kvinners) anstendighet og moral. Null krav til seg selv.

Dere har ikke vært sammen så lenge og han har alt vært uttro. En forhistorie som rundbrenner de lux. Og nå er altså du utro fordi du har vært hos en mannlig gynekolog.

Tror nok det kan være greit å revurdere hele opplegget.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...