Gjest B-vitamin Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Jeg lider av depresjon. Kommer meg gjennom dagene med cipralex. Noen dager føler jeg meg veldig stresset og fant ut at preparatete "mega B-stress" kanskje kunne hjelpe. Effekt: totalt "vrak" sløv... griner...sover..trøtt.. vanskelig å konsentrere seg. Føler at noe er ramlende galt i hodet. Det står på pakka at det skulle funke bra for nervesystemet.... Har du svar på dette NHD ? 0 Siter
mirta Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Dårlig kombinasjon? Ikke alle preparater som kan kombineres! 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Kan være kombinasjonen. B-vit skal jo være bra for nervene,men det har ikke hjulpet meg. Det kommer vel litt an på graden av "nerver" også,for jeg vet noen har god nytte av det. 0 Siter
tusseline Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 B-vitaminer skal visstnok tas om kvelden - gjør du det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.