Gå til innhold

Så mye energi

Anbefalte innlegg

Gjest villmarkens dottir
Skrevet

Har mest lyst å drikke meg full, flytte inn i skogen, brenne bål og danse halvnaken rundt bålet, male meg med blod i ansiktet.

Vil det hjelpe mot all energien som koker i meg?

Gjest doppler
Skrevet

Da syns jeg du bør lese boken "Doppler" av Erlend Loe. Ville passe midt i blinken for deg! Jeg har nettopp lest den, og elsker hans humor. Midt i ville skauen, om en som har liknende behov som du.

Gjest villmarkens dottir
Skrevet

Da syns jeg du bør lese boken "Doppler" av Erlend Loe. Ville passe midt i blinken for deg! Jeg har nettopp lest den, og elsker hans humor. Midt i ville skauen, om en som har liknende behov som du.

Har lest den boka ja. Morsom :-)

Liker meg best utendørs i skogen ja. Men litt for kaldt til å flytte ut enda.... da må jeg fyre heftig. Lavvoen må reparerest også :-(

Gjest segunda
Skrevet

Du kan prøve;-) Jeg ville latt være å flytte for godt, og så ville jeg kanskje brukt rød farge istedenfor blod;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...