Gjest villmarkens dottir Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Har mest lyst å drikke meg full, flytte inn i skogen, brenne bål og danse halvnaken rundt bålet, male meg med blod i ansiktet. Vil det hjelpe mot all energien som koker i meg? 0 Siter
Gjest doppler Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Da syns jeg du bør lese boken "Doppler" av Erlend Loe. Ville passe midt i blinken for deg! Jeg har nettopp lest den, og elsker hans humor. Midt i ville skauen, om en som har liknende behov som du. 0 Siter
Gjest villmarkens dottir Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Da syns jeg du bør lese boken "Doppler" av Erlend Loe. Ville passe midt i blinken for deg! Jeg har nettopp lest den, og elsker hans humor. Midt i ville skauen, om en som har liknende behov som du. Har lest den boka ja. Morsom :-) Liker meg best utendørs i skogen ja. Men litt for kaldt til å flytte ut enda.... da må jeg fyre heftig. Lavvoen må reparerest også :-( 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Du kan prøve;-) Jeg ville latt være å flytte for godt, og så ville jeg kanskje brukt rød farge istedenfor blod;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.