Gjest påskedeppa;( Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 det er det samme hvert år det.alt er så trist å alle er borte og vi propper i oss snavvel og ser påskekrim. for det er jo ikke annet å gjøre;( 0 Siter
Gjest ryddeguri Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Joda!!! Rydd og vask i alle skuffer og skap. Kast alt rot! :-D Det blir så fint, atte *veldig fornøyd med dagens innsats* 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Skal rydde og ordne. Skal forsøke gå turer. Skal se masse på TV og kanskje sitte utover kvelden foran skjermen. Og så skal jeg nyte vin- og spise ost/kjeks. 0 Siter
Gjest ellers Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Det eneste jeg driver med er å vaske vegger og tak for alt skal males og derigjennom være rusa på salmiakk. Kom gjerne og join 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Idag starta jeg et nytt og bedre liv! Har jogga og trent pilates i tilsammen en time og nå koser jeg meg med kanelsnurrer ;-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Og jeg har begynt på den årlige beskjæringen av epletrærne. Står på toppen av en 8 trinns gardintrapp og vifter med hagesaks og kvistsaks. og så har jeg egentlig høydeskrekk men klatrer opp med dødsforakt og med liste med klare regler for min begravelse liggende på kjøkkenbordet. 0 Siter
Gjest peanøtt Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Idag starta jeg et nytt og bedre liv! Har jogga og trent pilates i tilsammen en time og nå koser jeg meg med kanelsnurrer ;-) Det hørtes kjekt ut 0 Siter
FGT Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Det er jo fridager, for dem som jobber da. Du kan gjøre noe du ikke har fått tid til ellers i disse fridagene. Hva gjør du ellers utnom påska da ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.