Gå til innhold

helsikes påske!!

Anbefalte innlegg

Gjest påskedeppa;(
Skrevet

det er det samme hvert år det.alt er så trist å alle er borte og vi propper i oss snavvel og ser påskekrim. for det er jo ikke annet å gjøre;(

Videoannonse
Annonse
Gjest ryddeguri
Skrevet

Joda!!! Rydd og vask i alle skuffer og skap. Kast alt rot! :-D Det blir så fint, atte *veldig fornøyd med dagens innsats*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Skal rydde og ordne.

Skal forsøke gå turer.

Skal se masse på TV og kanskje sitte utover kvelden foran skjermen.

Og så skal jeg nyte vin- og spise ost/kjeks.

Gjest ellers
Skrevet

Det eneste jeg driver med er å vaske vegger og tak for alt skal males og derigjennom være rusa på salmiakk. Kom gjerne og join :)

Gjest togli
Skrevet

Idag starta jeg et nytt og bedre liv!

Har jogga og trent pilates i tilsammen en time og nå koser jeg meg med kanelsnurrer ;-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Og jeg har begynt på den årlige beskjæringen av epletrærne. Står på toppen av en 8 trinns gardintrapp og vifter med hagesaks og kvistsaks. og så har jeg egentlig høydeskrekk men klatrer opp med dødsforakt og med liste med klare regler for min begravelse liggende på kjøkkenbordet.

Gjest peanøtt
Skrevet

Idag starta jeg et nytt og bedre liv!

Har jogga og trent pilates i tilsammen en time og nå koser jeg meg med kanelsnurrer ;-)

Det hørtes kjekt ut

Skrevet

Det er jo fridager, for dem som jobber da. Du kan gjøre noe du ikke har fått tid til ellers i disse fridagene. Hva gjør du ellers utnom påska da ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...