Gå til innhold

Historisk på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt fascinert da jeg gikk inn på 100 nyeste innlegg nå nettopp. 99 av 100 er innlegg i en og samme tråd, og det tror jeg ikke jeg har sett før i løpet av mine 10-11 år her inne.

Tydelig at definisjonene på rasisme, norsk og typisk norsk utseende er noe som engasjerer. Dere får oppføre dere fint her inne i natt, så tråden ligger her når jeg skal lese den i morra :-)

Gjest firepile
Skrevet

Og du måtte ødelegge den rekoden ved å starte en NY tråd?

Skrevet

Og du måtte ødelegge den rekoden ved å starte en NY tråd?

Det var da vel ikke så ille?

Dessuten var det en sjokolade-debattant som snek seg innimellom litt lengre ned :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Interessant debatt, men ble litt lei av alle gjentakelsene. Det er grenser for hvor interessant det er igjen og igjen lese hva de ulike fronter legger i ordet "norsk". Etterhvert kommer lite nytt i debatten.

Interessant forøvrig at vi ikke er de eneste som har slik diskusjon i disse dager. I morges hørte jeg på BBC World Service en lignende diskusjon om hva ulike grupper legger i ordet "engelsk".

Gjest thara
Skrevet

Har vært her siden 96-97, og har aldri sett en så lang tråd:)

Gjest kritikerene
Skrevet

Har vært her siden 96-97, og har aldri sett en så lang tråd:)

Lang og meningsløs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...