sant å si Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Ble litt fascinert da jeg gikk inn på 100 nyeste innlegg nå nettopp. 99 av 100 er innlegg i en og samme tråd, og det tror jeg ikke jeg har sett før i løpet av mine 10-11 år her inne. Tydelig at definisjonene på rasisme, norsk og typisk norsk utseende er noe som engasjerer. Dere får oppføre dere fint her inne i natt, så tråden ligger her når jeg skal lese den i morra :-) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Og du måtte ødelegge den rekoden ved å starte en NY tråd? 0 Siter
sant å si Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Skrevet 30. mars 2010 Og du måtte ødelegge den rekoden ved å starte en NY tråd? Det var da vel ikke så ille? Dessuten var det en sjokolade-debattant som snek seg innimellom litt lengre ned :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Interessant debatt, men ble litt lei av alle gjentakelsene. Det er grenser for hvor interessant det er igjen og igjen lese hva de ulike fronter legger i ordet "norsk". Etterhvert kommer lite nytt i debatten. Interessant forøvrig at vi ikke er de eneste som har slik diskusjon i disse dager. I morges hørte jeg på BBC World Service en lignende diskusjon om hva ulike grupper legger i ordet "engelsk". 0 Siter
Gjest thara Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Har vært her siden 96-97, og har aldri sett en så lang tråd:) 0 Siter
Gjest kritikerene Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Har vært her siden 96-97, og har aldri sett en så lang tråd:) Lang og meningsløs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.