Gjest dodgy Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Under dårlige perioder i mitt maniske liv blir det dessverre litt kokain i noen helger. Har lest at Hep C kan overføres når man bruker samme seddel for å sniffe pga at hep c smitter med ørsmå mengder blod og man blør ofte litt når man bruker kokain. De jeg tar det med har aldri brukt sprøyter, men jeg vet jo ikke hvem de har gjort det sammen med. Hva er sannsynligheten ? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Umiddelbart høres dette relativt usannsynlig ut. Jeg ville dermed bekymret meg mer over konsekvensene av kokainet enn for smitterisiko dersom det ikke er noen sprøyter involvert. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Kan du ikke bruke din egen seddel eller lignende da? 0 Siter
Gjest lillebror og knerten Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Umiddelbart høres dette relativt usannsynlig ut. Jeg ville dermed bekymret meg mer over konsekvensene av kokainet enn for smitterisiko dersom det ikke er noen sprøyter involvert. Hep. C, smitter sjelden. Foreldre med hep c får amme barna sine. Man skal nesten drikke blod for å få det. Men sprøyter og ubeskyttet sex er nei, nei. Stort sett samme smitterisiko som ved HIV. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.