Gå til innhold

Rus og Hep C

Anbefalte innlegg

Gjest dodgy
Skrevet

Under dårlige perioder i mitt maniske liv blir det dessverre litt kokain i noen helger. Har lest at Hep C kan overføres når man bruker samme seddel for å sniffe pga at hep c smitter med ørsmå mengder blod og man blør ofte litt når man bruker kokain. De jeg tar det med har aldri brukt sprøyter, men jeg vet jo ikke hvem de har gjort det sammen med. Hva er sannsynligheten ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umiddelbart høres dette relativt usannsynlig ut. Jeg ville dermed bekymret meg mer over konsekvensene av kokainet enn for smitterisiko dersom det ikke er noen sprøyter involvert.

Gjest profile
Skrevet

Kan du ikke bruke din egen seddel eller lignende da?

Gjest lillebror og knerten
Skrevet

Umiddelbart høres dette relativt usannsynlig ut. Jeg ville dermed bekymret meg mer over konsekvensene av kokainet enn for smitterisiko dersom det ikke er noen sprøyter involvert.

Hep. C, smitter sjelden. Foreldre med hep c får amme barna sine.

Man skal nesten drikke blod for å få det. Men sprøyter og ubeskyttet sex er nei, nei. Stort sett samme smitterisiko som ved HIV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...