Gjest kaliumsorbat Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Sist gang jeg var hos fastlegen så kom han med en oppfordring om at jeg måtte huske på å smøre meg godt i ansiktet, hvis jeg dro til fjells i påsken. Jeg ble først veldig rørt over denne omsorgen han viste for meg, før han la til at dette var noe jeg måtte være spesielt oppmerksom på da jeg gikk på Lamcital. Stemmer det? Har ikke hørt det før. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Har aldri hørt om det jeg heller. 0 Siter
Gjest Candrine Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Enkelte medisiner gjør en hyperfølsom for sol, og det kan godt være lamictal er en av dem. Det var nok det legen din mente. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Her tar nok legen din feil. Det er ingen slik sammenheng. 0 Siter
Gjest kaliumsorbat Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Her tar nok legen din feil. Det er ingen slik sammenheng. Men det er sikkert ikke dumt å være forsiktig med sola likevel:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.