Gjest mvh my Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Bruker 20 mg Cisordinol, men vurderer å gå ned til 10 mg... Er det stor forskjell?? Bruker medisinen mot tankekjør og "paranoide tendenser"... Har lyst til å bli gravid, men får uregelmessig mens av 20 mg derfor har jeg lyst til å redusere dosen... Takknemlig for svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Det er umulig for meg å svare konkret på dette akkurat for deg. For å kunne svare på det må en kjenne deg bedre over tid i RL. Om hensikten er å kunne gjennomføre en graviditet, må dette planlegges nøye og drøftes inngående med din psykiater. Du blir nødt til å vente til hun kommee tilbake. 0 Siter
Gjest mvh my Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Det er umulig for meg å svare konkret på dette akkurat for deg. For å kunne svare på det må en kjenne deg bedre over tid i RL. Om hensikten er å kunne gjennomføre en graviditet, må dette planlegges nøye og drøftes inngående med din psykiater. Du blir nødt til å vente til hun kommee tilbake. Ok, det skal jeg. Tusen takk for at du tok deg tid å svare :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.