Gjest Psykoselidelse Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 I en tidligere tråd vedr. arbeid og psykisk lidelse ser jeg at du skriver: ''Det er ingen grunn til at du skal skamme deg over å ha vært syk. Det er heller ingen grunn til å tro at du ikke vil gjøre en utmerket jobb i fortsettelsen.'' Vedkommende som du svarer jobber i psykiatrien, og hvis jeg ikke husker feil så har vedkommende en BP-lidelse. Hvordan ser du på arbeidsmulighetene til mennesker med psykoselidelser? Jeg tenker her på jobber som medfører en viss kontakt med andre mennesker. 0 Siter
Gjest desverre Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 det har vært spørsmål om det for ikke så lenge siden og han anbefalte ikke 0 Siter
rose23 Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Kanskje ikke psykiatrien er den rette arbeidsplassen, men det er da vel ikke noe problem å jobbe med mennesker feks. i en butikk? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Hvis du tenker på jobb innen psykiatrien/helsevesenet/skoleverket og diagnoser innenfor F20-25, vil jeg ikke anbefale det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.